یک محله در اشغال بز ها

به گزارش تور روسیه ارزان، اخیرا حدود 200 بز از محل نگهداری خود فرار نموده و محله ای از کالیفرنیا را به اشغال خود درآوردند.

یک محله در اشغال بز ها

به گزارش خبرآنلاین، پلیس کالیفرنیا برای اولین بار مجبور شد مهارت های چوپانی خود را هم آزمایش کند. تلفن اضطراری به دفتر پلیس حاکی از آن بود که تمام خیابان های محله ای در کالیفرنیا پر از بز شده و این محله تقریبا در کنترل گله بز ها قرار گرفته است.

دپارتمان پلیس منطقه پینول (Pinole)، یکی از شهر های واقع در استان کالیفرنیا، ویدیویی از هجوم حداقل 200 بز، که از محل نگهداری خود فرار نموده بودند، به این منطقه دریافت کرد. در هر نقطه و خیابان این شهر کوچک گروهی از بز دیده می شد. بز ها در حالی که سروصدای زیادی به راه انداخته بودند، به هر سبزه و بوستانی که می رسیدند، مشغول خوردن می شدند. حتی بعضی از آن ها به درختچه های روبه روی خانه ها یا خیابان ها آویزان شده بودند و از برگ های آن می خوردند. محله گرفتار هرج و مرج زیادی شده بود. در بعضی از خیابان ها، بز ها مسیر رفت وآمد خودرو ها را بند آورده بودند.

پلیس کالیفرنیا با اینکه در محل حاضر شد، کار چندان موثری از پیش نبرد و واقعا نمی دانست این حیوانات را باید چگونه جمع کند. آن ها منتظر صاحب گله شدند. بز ها هم خیال نداشتند به محل نگهداری خود بازگردند و طوری حرکت می کردند که انگار تمام خیابان ها مال خودشان است.

منبع: dailycaller.com

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2588

به "یک محله در اشغال بز ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک محله در اشغال بز ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید