یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از حمام خاک تا شنای موش بیور

به گزارش تور روسیه ارزان، اتفاقات جالبی در سراسر جهان اتفاق می افتد که ناب ترین آن ها را در قالب عکس های نشنال جئوگرافی تقدیم شما می کنیم.

یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از حمام خاک تا شنای موش بیور

در هفته ای که گذشت، عکس های چشم نوازی از اقصی نقاط دنیا نظیر شنای موش بیور در جمهوری چک، بازسازی یک جنگ انقلابی و... در نشنال جئوگرافی منتشر شد که در ادامه قصد داریم به آن ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

شنای موش بیور

این موش بیور یا نوتریا در حال شنا در رودخانه ای در Hradec Kralove جمهوری چک است. این جانور نیمه آبزی در اصل بومی جنوب آمریکا است، اما به وسیله کشاورزان خز به اروپا آورده شدند.

آماده، هدف، شلیک

در بازسازی یک جنگ انقلابی، شاهد سربازی انگلیسی هستید که در جنگ رد هورس تاورن (Red Horse Tavern) در سادبری ماساچوست مشغول شلیک با اسلحه است. این رویداد سالانه شامل چند صد نفر می گردد که به عنوان سرباز در هر دو جناح آرایش می گیرند.

صعود به بن نویس

کوهنوردی را می بینید که از جهت جدیدی واقع در بخش شمالی کوه بن نویس (Ben Nevis) اسکاتلند، به این کوه صعود نموده است. بن نویس با ارتفاع حدود 1344 متر، بلندترین نقطه در جزایر بریتانیا است.

چشم عقاب

یک شکارچی در مغولستان در حالیکه عقاب شکاری دست آموز را نگه داشته است، به اطراف خود می نگرد. آن ها در پی شکار خرگوش و روباه هستند که قدمتی معادل چند قرن دارد.

خرس قطبی در بالای دنیا

سونالینی ختراپال (Sonalini Khetrapal)، وقتی در قایق کوچک خود در نزدیکی سوالبارد شبه جزیره نروژ بود، این عکس از خرس قطبی را گرفته که در حال عبور از یخ های شناور است. او می گوید:

زبان از توصیف قطب شمال عاجز است. این منطقه خشن ولی آرام، برهوت ولی زنده، پیچیده ولی پاک است. برای گرفتن این عکس از لنز چشم ماهی استفاده شده، به این امید که شکوه این حیوان قدرتمند را هنگام نشستن در بالای دنیا به تصویر بکشد.

شنا در باهاماس

این غواص سطحی، از شنا در باهاماس آرام لذت می برد. او از هیچ وسیله تنفسی استفاده ننموده و در عوض نفس خود را تا هر زمان که بتواند در سینه حبس نموده است.

حمام خاک

در Madikwe Game Reserve آفریقای جنوبی، این فیل از خرطوم خود برای دوش خاک استفاده نموده است. فیل ها با یاری خاک از پوست شان در مقابل نیش حشرات و اشعه شدید نور خورشید محافظت می نمایند.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2289

به "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از حمام خاک تا شنای موش بیور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از حمام خاک تا شنای موش بیور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید