10 شخصیت قدرتمند سریال پسران

به گزارش تور روسیه ارزان، از انتشار سریال محبوب پسران (The Boys) سه فصل می گذرد و در این مدت مخاطبان با قهرمان های شگفت انگیزی روبرو شدند که تخمین زدن اندازه قدرتشان کار دشواری است. ماهیت قدرت آن ها با یکدیگر فرق دارد و اگرچه به وسیله ماده شیمیایی مرموزی به نام ترکیب وی (Compound V) ایجاد شدند اما برخی از این ابرقهرمان ها به شدت قدرتمندتر از دیگران هستند. شخصیت های پسران می توانند از نقاط قوتشان به برترین شکل ممکن استفاده نمایند؛ در نتیجه حتی اگر توانایی هایشان به نظر بی فایده برسد باز هم می توانند در موقعیت های خاص عالی عمل نمایند.

10 شخصیت قدرتمند سریال پسران

در حال حاضر خبر دقیقی از تاریخ دقیق انتشار فصل چهارم پسران در دسترس نیست اما گفته می گردد احتمالا فصل تازه این مجموعه پرطرفدار اواخر سال جاری منتشر گردد بنابراین تا آن زمان قوی ترین ابرقهرمان / ابرشرورهای پسران را آنالیز می کنیم و یادتان باشد با انتشار فصل چهارم این رتبه بندی هم دستخوش تغییر خواهد شد.

* هشدار: در ادامه این مطلب بخشی از داستان سریال پسران لو می رود.

10- کیمیکو

اولین باری که مخاطبان با شخصیت کیمیکو با بازی کارن فوکوهارا روبرو شدند بی رحمی و وحشی گری بسیاری را در او دیدند. او گروگانگیرهایش را به خون بارترین شکل ممکن تکه تکه کرد و مثل برگ خزان به زمین ریخت و همه این کارها را مقابل چشمان وحشت زده پسران انجام داد و در نهایت وقتی یکی از گروگانگیرها برای این که گیر کیمیکو نیفتد با تفنگ به خودش شلیک کرد، مخاطب به عمق فاجعه پی برد.

البته کیمیکو بعدها از قدرت هایش که به واسطه تزریق غیر اصولی ترکیب وی در بزرگ سالی به دست آمده، در راستای از بین بردن آدم بدها و نجات دنیا استفاده کرد اما هر صورت نمی توان از مهلک بودنش چشم پوشی کرد. قدرت های کیمیکو به نسبت ابرقهرمان هایی که با آن ها روبه رو می گردد کم تر است و بیش تر روی مردم معمولی جواب می دهد مثلا وقتی استورم فرانت در حال کشتن برادرش است، عملا زمین گیر می گردد و نمی تواند کار خاصی را از پیش ببرد.

9- ای-ترین

در حالی که سرعت سرسام آور ای-ترین برای او مزیت مهمی است که بسیاری از ابرقهرمان ها نمی توانند با آن روبه رو شوند اما قدرتش به وضوح محدودیت هایی دارد. اگر قدرت ای-ترین در بالاترین سطحش قرار داشته باشد، کم تر شخصیتی می تواند از پسش برآید اما مشکل اساسی این است که نهایت قدرت او با استفاده مداوم از ترکیب وی به دست می آید.

وقتی ای-ترین به علت مصرف بی رویه ترکیب وی مسائل قلبی شدیدی پیدا می نماید، تعیین می گردد او بدون ویژگی به نام سرعت بسیار شنماینده است و حتی کیمیکو با یک ضربه ساده می تواند استخوان پایش را کاملا خرد کند. در نتیجه قدرت ای-ترین تماما به سرعتش وابسته است و این مورد حتی باعث ایجاد بحران هویت این شخصیت و تاثیر آن بر تصمیماتی که تا به حال گرفته، می گردد.

8- ترنسلوسنت

بزرگ ترین مزیت ترنسلوسنت با بازی الکس هاسل این است که اگر اراده کند، هیچ کسی قادر به دیدنش نیست. پوست او از کربن ساخته شده و علاوه بر نامرئی شدن امکانات زیادی مثل مقاومت در برابر ضربه، گلوله و حتی انفجار را برای او به ارمغان آورده اما تا زمانی که به عنوان سد دفاعی عمل کند وگرنه از درون شبیه انسان های معمولی است و اگر بگردد از پس پوستش برآمد حتما شکست می خورد و این همان کاری بود که پسران در قسمت های ابتدایی با او کردند.

وقتی پسران بالاخره پیروز شدند چاشنی انفجاری را وارد بدن ترنسلوسنت نمایند او به وضوح به نقص آشکارش پی برد و تصمیم گرفت با بازی های روانی هیویی را متقاعد کند که از خیر کشتنش بگذرد اما متاسفانه قبل از جواب دادن نقشه اش با فشردن دکمه ریموت کنترل به میلیون های تکه مرئی و نامرئی تقسیم شد.

7- نادیا (ویکتوریا) نیومن

چیزی که نادیا با بازی کلودیا دومیت را برای دنیا بسیار خطرناک می نماید این است که هویت شرور او تا مدت ها بر همه پوشیده بود و فکر می کردند با یک آدم معمولی طرف هستند که مخالف قدرت گرفتن ابرقهرمان ها است اما بالاخره معلوم شد خانم نادیا خودش هم ابرقهرمان است آن هم با قدرت هایی به شدت مهلک. در فصل دوم پسران دیدم که سر شخصیت های مختلف در کسری از ثانیه و بدون علت تعیین منفجر می شد و هیچ کس هم دقیقا نمی دانست منشأ این اتفاق از کجاست؛ بنابراین هیچ راهی برای مقابله با این تهدید خطرناک وجود نداشت.

با این اوصاف وقتی هویت واقعی نادیا بالاخره برای مخاطبان و البته هیویی و پسران لو می رود و تعیین می گردد این انفجارهای خون بار غیرقابل شرح کار او است ناخودآگاه حجمی از وحشت همه را فرا می گیرد. با توجه به این که او فریب و پنهان کاری را هم به چاشنی قدرت های مهلکش می نماید می توان نادیا را بی بروبرگرد یکی از قوی ترین ابرقهرمان هایی دانست که عضو گروه هفت نیست.

6- بلک نوآر

شخصیت بلک نوآر در فصل های اول پسران یک راز سربه مهر بود و هیچ کسی دقیقا نمی دانست قدرت هایش می تواند تا چه اندازه مهلک باشد. تا این که بالاخره در فصل سوم با قدرت هایش آشنا شدند که به اندازه ای زیاد است که اگر پای وفاداری بی چون وچرایش به وات در میان نبود می توانست یکه و تنها دخل پسران را در خانه خاله بوچر بیاورد.

در فصل چهارم مخاطبان اطلاعات بیش تری درباره گذشته بلک نوآر به دست می آوردند و تعیین می گردد او یکی از قدیمی ترین ابرقهرمان های گروه هفت است که در دوران جنگ سرد با سولجر بوی هم سنگر بوده. با این اوصاف احتمالا قدرت هایش به اندازه ای زیاد است که هیچ ابرقهرمانی نمی تواند از پس او برآید البته به جز مردی که می تواند از درون تکه و پاره اش بکند (یکی از وحشتناک ترین مرگ های سریال پسران)

پیکسل ابیگل طرح سریال پسران مدل The Boys کد 003

10,800 تومان

مشاهده و خرید

5- کویین میو

با توجه به این که کویین میو با بازی دومینیک مک الیگوت معمولا بعد از هوملندر نفر دوم گروه هفت است یعنی قدرت خالص بسیار زیادی دارد. در مبارزه های تن به تن واقعی تنها افرادی که می توانند از پس میو برآیند هوملندر و پدرش سولجر بوی هستند. نقطه ضعف بزرگ کویین میو فکر و قلب به شدت متزلزلش است که می تواند از قدرت بدنی اش پیشی بگیرد و او را به زانو درآورد. در طول سریال بارها دیدیم که هوملندر با شستشوی مغزی از میو سوء استفاده می نماید و با تهدید مجبورش می نماید هر کاری را بی چون وچرا انجام دهد.

4- استورم فرانت

استورم فرانت می تواند صاعقه ایجاد کند، پرواز می نماید و قدرت بدنی فوق العاده زیادی دارد؛ در نتیجه یکی از قوی ترین اعضای گروه هفت است. به نظر می رسد کم تر کسی بتواند مقابل طیف وسیع توانایی های استورم فرانت ایستادگی کند و حتی با غلبه بر کیمیکو و کشتن برادرش نشان داد که از پس ابرقهرمان های مهلک هم به راحتی آب خوردن برمی آید.

البته در نهایت رایان توانست به استورم فرانت آسیب جدی وارد کند اما با این همه باز هم از بین نرفت و در عوض ناتوان شد و تصمیم گرفت خودش به زندگی اش انتها دهد. در این که استورم فرانت عقاید به شدت وحشتناکی داشت که برای کره زمین مضر بود، هیچ شکی نیست اما نمی توان انکار کرد که او یکی از قدرتمندترین اعضای گروه هفت بود که اگر زنده می ماند می توانست یک تنه دنیا را به آتش بکشد.

3- استارلایت

از همان ابتدا می شد به راحتی فهمید که استارلایت با بازی ارین موریارتی یکی از خاص ترین قدرت ها را در گروه هفت دارد. او می توانست با جذب الکتریسیته هر چیزی که سر راهش قرار داشت در کسری از ثانیه از میان بردارد. چیزی که این شخصیت را برای مخاطبان مجذوب کننده تر می کرد پتانسیل بالایش در استفاده از قدرت هایش بود؛ استارلایت حتی با کم ترین اندازه جریان برق هم می توانست بر بسیاری از ابرقهرمان ها پیروز گردد.

با این حال از نظر تئوری متوجه نمی شویم که چه محدودیت هایی در اندازه قدرت و جذب الکتریسیته برای او وجود دارد و فقط در یکی از قسمت های فصل دوم متوجه می شویم اگر در اطراف او هیچ منبع الکتریسیته ای وجود نداشته باشد عملا نمی تواند هیچ کاری را از پیش ببرد.

2- سولجر بوی

سروکله سولجر بوی با بازی جنسن اکلس در فصل سوم پسران پیدا شد اما بدون شک یکی از مجذوب کننده ترین شخصیت های سریال بود. حتی با وجودی این که سولجر بوی با همکاری هیوئی و بوچری که با ترکیب وی قدرت های موقت پیدا نموده بودند هم نتوانست هوملندر را شکست دهد اما ثابت کرد تنها ابرقهرمانی است که قدرت هایش تقریبا هم تراز با هوملندر است.

سولجر بوی در کنار قدرت های خالصش می تواند انفجار رادیواکتیوی ایجاد کند که به واسطه آن ترکیب وی در بدن ابرقهرمان حریف از بین برود و قدرت هایش را در کسری از ثانیه از دست بدهد. او در گذشته قوی ترین ابرقهرمان دنیا بود و وقتی سروکله نسخه ارتقا یافته اش در زمان حال پیدا شد بار دیگر ثابت کرد این عنوان کاملا برازنده اش بوده. قدرت های سولجر بوی سکانس های بسیار وحشیانه ای را در پسران به وجود آورد و نشان داد اگر به حال خودش رها گردد می تواند دنیا را به نابودی مطلق بکشاند.

ماگ هومر ماگ طرح سریال پسران مدل The Boys

69,000 تومان

مشاهده و خرید

1- هوملندر

در این که تا این جای کار هوملندر قوی ترین شخصیت سریال پسران است هیچ شکی نیست. مهم نیست با چه سلاحی به سمت او شلیک گردد، در چه موقعیتی قرار داشته باشد و چند ابرقهرمان سر راهش سبز شوند، در هر صورت هوملندر از پس همه آن ها برمی آید.

از آن جایی که هوملندر قوی ترین ابرقهرمان پسران است شاید اتحاد چند ابرقهرمان در فصل های آینده بتواند به او آسیب بزند یا حداقل برایش دردسرساز گردد. با این همه قدرت خالصش در ترکیب با پرتوهای ایکسی که از چشمانش منعکس می نماید و البته توانایی پروازش می تواند یک دنیا را به معرض نابودی بکشاند. در نهایت شاید تنها ابرقهرمانی که بتواند از او پیشی بگیرد پسرش رایان باشد که قدرت هایش هنوز کاملا شکل نگرفتند.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2529

به "10 شخصیت قدرتمند سریال پسران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت قدرتمند سریال پسران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید