122نفر از ساکنان منطقه18 در خانه روپایی زدند

به گزارش تور روسیه ارزان، به ابتکار اداره ورزش شهرداری منطقه18 چالش روپایی درخانه با هدف بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان در خانه، افزایش شادی و نشاط خانوادگی، ترویج ورزش و تحرک در زندگی و ایجاد فرصت مناسب برای شرکت اهالی در مسابقه ورزشی راه افتاد که در نخستین مرحله 122نفر با هم رقابت کردند.

122نفر از ساکنان منطقه18 در خانه روپایی زدند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران /مریم قاسمی: رضا کنگرانی مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه18 درباره راه اندازی چالش روپایی در خانه شرح داد: با همکاری کارشناسان ورزش در 7ناحیه، اطلاع رسانی و تبلیغات میدانی درباره چگونگی شرکت شهروندان در این مسابقه جذاب و تماشایی انجام شد. در این مسابقه ورزشی غیرحضوری، اهالی توانایی و مهارت خود در زمینه روپایی زدن را به نمایش گذاشتند. شهروندان بسیاری با تهیه فیلم کوتاه در منزل، در این چالش ورزشی شرکت کردند که از میان آنها 122نفر برای مرحله انتخاب برترین ها از نگاه شهروندان منطقه انتخاب شدند. در نهایت 11نفر با کسب بیشترین امتیاز جوایز ارزنده ای دریافت کردند.

کنگرانی با بیان اینکه شهروندان برای شرکت در این مسابقه هیچ محدودیتی نداشتند و حتی با وسایل و لوازمی غیر از توپ در این چالش شرکت کردند، اضافه کرد: در این رقابت حسین رفیعی با کسب 27امتیاز به مقام اول، محمد کفایی با 26امتیاز به مقام دوم و مهدی خدمتی با 25امتیاز به مقام سوم دست یافتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1171

به "122نفر از ساکنان منطقه18 در خانه روپایی زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "122نفر از ساکنان منطقه18 در خانه روپایی زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید