25 بازی برتر اپل ارکید؛ برترین بازی های موبایل با یک اشتراک

به گزارش تور روسیه ارزان، کمپانی اپل (Apple) در دنیای گیمینگ چندان دخالت نمی کند. البته گفتنی است که به وسیله اپ استور (App Store) کنترل زیادی روی پلتفرم همراه خود دارد. با اینحال نمی توان گفت که تأثیر مستقیم روی دنیای گیمینگ دارد. تنها موردی که اپل بوسیله آن با گیمینگ ارتباط شدید دارد، اشتراک اپل آرکید است. این اشتراک تعدادی عناوین ساده را در دسترس شما قرار خواهد داد.

25 بازی برتر اپل ارکید؛ برترین بازی های موبایل با یک اشتراک

اپل آرکید به شما قابلیت تجربه تعداد زیادی از عناوین را می دهد. فهرست بازی های این اشتراک نیز روز به روز بهتر می گردد. همینطور اینکه عناوین قدیمی نیز به طور دائم به روزرسانی می شوند. نکته مهم اینجاست که در اشتراک اپل آرکید عناوین چندان بزرگی وجود ندارند. با اینحال در میان بازی های این اشتراک تعدادی ارزش تجربه زیادی دارند. مخصوصاً اینکه بازی های اپل آرکید نیز روز به روز بهتر می شوند.

در حال حاضر اشتراک اپل آرکید یکی از برترین اشتراک های موجود است. حال اگر شما در پی خرید این اشتراک هستید، اما شک دارید، این مطلب برای شما است. به علت اینکه اینجا ما کوشش کردیم تا 25 عدد از برترین عناوین اپل آرکید را به شما معرفی کنیم.

25. گالاگا وارز (Galaga Wars)

تهیه نماینده: Bandai Namco / سازنده: Bandai Namco Entertainment

سبک: تیراندازی اکشن

لینک اپل استور

ناشر بازی گالاگا وارز، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) است. درست است که این بازی به نظر چندان پیچیده نمی رسد اما سابقه شرکت ناشر بسیار خوب است. در حال حاضر نیز بندای نامکو الدن رینگ را عرضه نموده که معرف حضور همگان است. بازی گالاگا وارز حالت رترو دارد. به همین علت اگر یک گیمر قدیمی باشید، قطعاً با این سبک عناوین آشنا هستید.

شما در گالاگا وارز سوار یک سفینه فضایی هستید. دشمنان را از بین ببرید و به سمت مقصد خود حرکت کنید. در میانه راه باید کوشش کنید تا کهکشان را از دست دشمنان نجات دهید. در بازی گالاگا وارز تعداد زیادی سفینه وجود دارد. هر سفینه نیز قابلیت خاص خود را دارد. به همین علت در انتخاب سفینه مورد نظر دقت کنید.

24. داندارا: آزمایش های ترس (Dandara: Trials of Fear)

تهیه نماینده: Raw Fury / سازنده: Long Hat

سبک: سکوبازی اکشن

لینک اپل استور

یکی دیگر از عناوین رتروی موجود در این فهرست، داندارا است. این بازی به سبک دو بعدی و پلتفرمر بوده که در گذشته هواداران بسیاری داشته است. تفاوت این بازی با عناوین دیگر این سبک در گیم پلی خاص آن است. شما در بازی داندارا می توانید با جاذبه مقابله کنید. به همین علت می توانید فواصل زیاد را پریده و میان سقف ها و زمین جابجا شوید. جلوه های بصری بازی داندارا نیز بسیار خاص بوده و به همین علت برای افراد زیادی می تواند مجذوب نماینده بشد. شما در نقش داندارا بازی می کنید و باید از دنیایی که در آن قرار دارید، فرار کنید.

23. ترنسفورمرز تکتیکال آرناز (Transformers Tactical Arenas)

تهیه نماینده: Red Games / سازنده: Red Games

سبک: استراتژی نوبتی

لینک اپل استور

در سیستم اپل آرکید، عناوین سبک استراتژی هم حضور دارند! قطعاً تماشا مبارزه چند ربات با یکدیگر بسیار مجذوب نماینده است. مخصوصاً اگر این ربات ها ترنسفورمرز باشند! در بازی ترنسفورمرز تکتیکال آرناز شما یک تیم از این موجودات می سازید تا دشمنان خود را از بین ببرید. نکته مثبت اینجاست که این بازی آنلاین است. به همین علت هیجان آن چندین برابر از عناوین دیگر بیشتر است. حال زمان آن رسیده تا هوش خود را به کار گرفته و در مبارزات پیروز شوید.

22. کستلوانیا: گریمویر آو سولز (Castlevania: Grimoire of Souls)

تهیه نماینده: Konami / سازنده: Konami Digital Entertainment

سبک: اکشن، مترویدوانیا

لینک اپل استور

کستلوانیا یکی از محبوب ترین مجموعه های بازی تاریخ است. از این مجموعه عناوین بسیار خوبی وجود داشته که گریمویر آو سولز یکی از آن ها است. در این بازی بیش از 60 مرحله و اندازه زیادی محتوا وجود دارد. به همین علت تا ساعت ها شما را درگیر خواهد نمود. کرکترهای مختلف به همراه گرافیک خوب دقیقاً گریمویر آو سولز چیزی است که شما از یک عنوان کستلوانیا انتظار دارید. به طور کلی مجموعه کستلوانیا داستان بسیار قوی آی داشته و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

21. دیزنی میلی مانیا (Disney Melee Mania)

تهیه نماینده: Mighty Bear Games / سازنده: Mighty Bear Games

سبک: اکشن

لینک اپل استور

آیا تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که اگر کرکتر دیزنی مورد علاقه شما عصبانی گردد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ حال متوجه خواهید شد. بازی دیزنی میلی مانیا کرکترهای محبوب دیزنی و پیکسار را در مقابل یکدیگر قرار می دهد. مبارزات این بازی به صورت 3 نفر علیه 3 نفر بوده و قابلیت آنلاین نیز دارد. شما امتیاز بدست آورده و باید کوشش کنید تا در بازی پیشرفت کنید. به طور کلی این عنوان بسیار مفرح بوده و زمان خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

20. کینگدوم راش فرانتیر (Kingdom Rush Frontiers TD Plus)

تهیه نماینده: Ironhide Games / سازنده: Ironhide Games

سبک: دفاع از قلعه، استراتژی

لینک اپل استور

یکی دیگر از عناوین محبوب استراتژی در این فهرست، کینگدوم راش است. فرانتیر در اصل دنباله کینگدوم راش اصلی بوده و بر پایه همان بازی است. با اینحال موارد زیادی را نسبت به بازی اصلی بهتر نموده و به طور کلی عنوان کامل تری است. شما باید باید سیستم های دفاعی خود را با استفاده از برج ها ساخته و در بازی به پیش بروید. در این بازی بیش از 20 برج خاص و ارتقاء های متعدد برای آن ها وجود دارد.

19. ان بی ای 2K22 آرکید ادیشن (NBA 2K22 Arcade Edition)

تهیه نماینده: 2K Games / سازنده: Visual Concepts

سبک: ورزشی، شبیه سازی

لینک اپل استور

به طور کلی عناوین ورزشی روی دستگاه های همراه تجربه چندان خوبی را ارائه نمی دهند. البته ان بی ای توکی 22 از این قاعده مستثنی است. این بازی تجربه عنوان اصلی را به شما ارائه می دهد. با وجود کم و کاستی ها همچنان ان بی ای توکی 22 روی اپل آرکید یک تجربه بسیار مفرح و لذت بخش است. شما بعضی از موارد اصلی مثل MyTeam را از دست می دهید. با اینحال بخش داستانی ان بی ای توکی 22 نسخه اپل آرکید نیز بسیار مجذوب نماینده و جالب بوده و به همین علت از آن خسته نخواهید شد.

18. پاکت بیلد پلاس (Pocket Build Plus)

تهیه نماینده: Moonbear / سازنده: Moonbear

سبک: مدیریتی، استراتژی

لینک اپل استور

آیا تا به حال به این فکر کردید که اگر دنیای کوچک خود را ساختید، چگونه خواهد بود؟ بازی پاکت بیلد دقیقاً همین است. شما هیچ محدودیتی در این بازی نداشته و باید شهر خود را بسازید. حال می توانید یک قلعه بزرگ در آن قرار داده یا اینکه یک مزرعه کوچک بسازید. دست شما به طور کامل در این بازی باز است. پاکت بیلد بدون محدودیت به خلاقیت شما اجازه شکوفایی می دهد. همینطور اینکه طراحی بسیار خاص آن باعث می گردد تا بیشتر به سمت پاکت بیلد جذب شوید.

17. ماجراجویی آلتو ریمستر (Altos Adventure Remastered)

تهیه نماینده: Noodlecake Studios / سازنده: Team Alto، Snowman

سبک: دونده

لینک اپل استور

آلتو یکی از عناوین به شدت آرامش بخش است. این بازی اصلاً استرس خاصی به شما وارد نخواهد نمود و از زرق و برق بازی های ویدئویی فاصله زیادی دارد. شما در آلتو باید اسنوبردینگ کنید و از آن لذت ببرید. در میان راه شترهایی هستند که باید به آن ها رسیده و سعی کنید رکورد قبلی خود را بشکنید. نسخه ریمستر از هر نظر بازی را بهتر نموده است. مخصوصاً اینکه نرخ فریم بازی نیز افزایش داشته و به همین علت تجربه کلی آن روان تر است. همینطور اینکه این بازی از لحاظ طراحی هنری به شدت زیبا است.

16. سالیتر (Solitaire by MobilityWare)

تهیه نماینده: Mobility Ware / سازنده: Mobilty Ware

سبک: کارتی

لینک اپل استور

کمتر کسی است که نامی از بازی سالیتر نشنیده باشد. این بازی کامپیوتری معروف سال های زیادی است که روی دستگاه های مختلف وجود دارد. نسخه آرکید تفاوت چندانی با نسخه های دیگر ندارد. با اینحال از لحاظ هیجانی بهبود زیادی پیدا نموده است. حال در سالیتر چالش های روزانه وجود داشته و همینطور اینکه مسابقات مختلف نیز در آن وجود دارد. با اینحال اگر از افرادی باشید که با این بازی خاطره دارید، قطعاً از سالیتر نسخه اپل آرکید نیز لذت خواهید برد. نکته جالب اینجاست که این بازی سابقه بسیار زیادی روی دستگاه های اپل دارد.

15. شهر اسکیت (Skate City)

تهیه نماینده: Snowman / سازنده: Room8

سبک: آرکید

لینک اپل استور

در بازی شهر اسکیت شما در بعضی از زیباترین شهرهای دنیا اسکیت خواهید کرد. این بازی به خودی خود هیجان زیادی داشته و با افزوده شدن صحنه های زیباتر شما را درگیر خواهد نمود. از لحاظ گیم پلی و کنترل نیز بازی به شدت روان است. به همین علت کنترل کردن کرکتر نیز بسیار آسان است. همینطور اینکه بعضی عناصر شخصی سازی مثل بدست آوردن توانایی ها و طراحی اسکیت برد هم وجود دارند تا تجربه بازی برای همه افراد یکسان نباشد.

14. تامپر پاکت ادیشن (Thumper Pocket Edition)

تهیه نماینده: Drool / سازنده: Drool

سبک: ریتمیک، اکشن

لینک اپل استور

ترکیب موزیک و بازی همیشه یک تجربه لذت بخش را بوجود می آورد. حال اگر عنصر اکشن را نیز به این مخلوط اضافه کنید یکی از برترین عناوین موجود را خواهید داشت. بازی تامپر دقیقاً نتیجه چنین تفکری است. شما در این بازی در نقش یک سوسک فضایی هستید. حال باید برای رسیدن به مقصد از مکان های مختلف عبور نموده و باید از موانع رد شوید. پس پیشرفت در این بازی نیازمند دقت شدید شما برای فشردن هر دکمه است. جلوه های بصری این بازی به شدت قوی بوده و موزیک آن نیز تمرکز شما را افزایش خواهد داد.

13. لگو استاروارز کست اوی (Lego Star Wars Cast Away)

تهیه نماینده: Gameloft / سازنده: Gameloft

سبک: ماجراجویی اکشن

لینک اپل استور

مجموعه لگو استاروارز هواداران بسیار در سرتاسر دنیا دارد. کست اوی به شما اجزه خواهد داد تا کرکتر را خودتان بسازید. سپس شما به یک سیاره تازه رفته و باید پازل های آن را حل کنید. همینطور اینکه در این بازی تعدادی مبارزه وجود دارد تا شما از آن خسته نشوید. کنترل های بازی بسیار ساده است و لگو استاروارز برای هر سنی مناسب است. حتی شما می توانید با دوستانتان نیز این بازی را تجربه نموده و از آن لذت ببرید.

12. آسفالت 8: ایربورن (Asphalt 8: Airborne)

تهیه نماینده: Gameloft / سازنده: ExoticBikes

سبک: مسابقه ای، آرکید

لینک اپل استور

مجموعه آسفالت برترین مجموعه ریسینگ در موبایل است. شماره 8 را می توان یکی از برترین عناوین ریسینگ نه تنها در پلتفرم موبایل بلکه روی همه پلتفرم ها دانست. این بازی هیجان بسیار زیادی داشته و از طرفی ماشین های بسیار زیادی در آن وجود دارد. این بازی به شما تجربه یک رانندگی واقعی را ارائه نخواهد نمود. بلکه تمرکز آن روی حالت آرکید و مفرح بودن بازی است. شما می توانید بچرخید، دستی بکشید، به رقبا ضربه بزنید و نهایت لذت رانندگی بدون دغدغه را تجربه کنید.

11. گل های وایلد (Wylde Flowers)

تهیه نماینده: Studio Drydock / سازنده: Studio Drydock

سبک: شبیه سازی

لینک اپل استور

اگر شما در پی هیجان نیستید و دوست دارید آرامش را تجربه کنید، بازی گل های وایلد مخصوص شماست. این بازی یک شبیه ساز کشاورزی بوده و بسیار آرام است. نکته اینجاست که برای استراحت فکر شما بسیار خوب بوده و تجربه آن نیز بسیار لذت بخش است. شما می توانید مزرعه خود را ساخته و با کرکترهای دیگر ارتباط داشته باشید. البته داستان بازی نیز به نوبه خود جالب است و کرکترها نیز مجذوب نماینده طراحی شده اند. همینطور اینکه کمی عنصر جادو در این بازی وجود دارد تا تجربه بازی را بهتر کند.

10. نیکلودیون اکستریم تنیس (Nickelodeon Extreme Tennis)

تهیه نماینده: Viacom International / سازنده: Viacom International

سبک: ورزشی، آرکید

لینک اپل استور

شرکت نیکلودیون تعدادی از محبوب ترین کرکترها را دارد. یکی از آن ها باب اسفنجی است که همه ما با او خاطره داریم. حال اگر این کرکترها با یکدیگر در تنیس رقابت نمایند چگونه خواهد بود؟ به طور کلی خود بازی تنیس نسبتاً مجذوب نماینده است تنها مشکل طولانی بودن و فرایند خسته نماینده آن است. حال این بازی تمامی این مسائل را با افزودن کرکترهای دوست داشتنی از بین برده است. اگر شما از هواداران محصولات این شرکت باشید، قطعاً از بازی اکستریم تنیس لذت خواهید برد.

9. کوزی گروو (Cozy Grove)

تهیه نماینده: Spry Fox / سازنده: Spry Fox

سبک: شبیه سازی

لینک اپل استور

یکی دیگر از عناوین آرامش بخش کوزی گروو است. این بازی یک شبیه سازی بسیار خاص است. چیزی که این عنوان را از شبیه سازی های دیگر متمایز می نماید، طراحی هنری آن است. شما می توانید نقشه این بازی را گشته و از طرفی در جای جای آن کمپ کنید. نکته جالب اینجاست که این بازی دارای رمز و راز زیادی است. به همین علت برای پیشرفت در آن شما باید کوشش کنید تا این رازها را کشف نموده و در بازی به پیش بروید.

8. هات لاوا (Hot Lava)

تهیه نماینده: Klei Entertainment / سازنده: Klei Entertainment

سبک: سکوبازی

لینک اپل استور

این بازی از موارد بسیار مفرح است. در هات لاوا شما نباید با زمین برخورد نموده و باید روی موانع بپرید. در این بازی کوشش شده تا مکان های مختلفی را برای شما لذت بخش کند. همینطور اینکه این بازی اول شخص بوده و به همین علت یک تجربه بسیار خاص را به شما ارائه خواهد داد. نکته بسیار مثبت این بازی بخش چند نفره آن است. جایی که شما به همراه دوستانتان می توانید در محیط های مختلف این بازی را تجربه نموده و از آن لذت ببرید.

7. مانیومنت ولی 2 (Monument Valley 2)

تهیه نماینده: Ustwo Games / سازنده: Ustwo Games

سبک: ماجراجویی

لینک اپل استور

بازی مانیومنت ولی 1 یکی از برترین عناوین پازلی ساخته شده در تاریخ است. حال دنباله این بازی از فرمول پیروز شماره 1 استفاده نموده و توانسته آن را بهتر هم بکند. مانیومنت ولی یک بازی بسیار خاص است. هر پازل شما را مجبور می نماید تا حسابی فکر کنید. از طرفی هوش سه بعدی شما را نیز به چالش خواهد کشید. بازی مانیومنت ولی 2 از شماره 1 کمی دشوارتر است. به علت اینکه شما باید دو کرکتر را کنترل کنید. با اینحال این دو بازی به شدت زیبا بوده و یکی از برترین تجربه های عناوین فکری را به شما ارائه خواهد داد.

6. گیبون: فراتر از درختان (Gibbon: Beyond the Trees)

تهیه نماینده: Broken Rules / سازنده: Broken Rules

سبک: ماجراجویی

لینک اپل استور

عناوین ماجراجویی بسیاری در این مدت ساخته شده اند. با اینحال موارد کمی هستند که بتوانند با داستان زیبای خود توجه کاربران را به خود جلب نمایند. گیبون از معدود مواردی است که شما را غرق در داستان خود خواهد نمود. شما داستان یک خانواده گیبون (نژادی از میمون ها) را دنبال می کنید. این موجودات در کوشش هستند تا یک خانه تازه پیدا نمایند. از لحاظ بصری این بازی بی نظیر است. از طرفی گیم پلی نیز بسیار خوب طراحی شده تا شما با یک عنوان قوی و کامل روبرو باشید.

5. سونیک دش (Sonic Dash)

تهیه نماینده: SEGA / سازنده: Hardlight

سبک: دونده

لینک اپل استور

اگر شما به عناوین سونیک در گذشته علاقه داشتید، قطعاً از این بازی نیز لذت خواهید برد. سونیک دش یک بازی دویدن بدون پایان است. به این حالت که شما باید رکورد قبلی خود را شکسته و کوشش کنید چالش های آن را به اتمام برسانید. همینطور اینکه در میانه راه دشمنان سونیک هم حضور دارند تا بازی را برای شما مجذوب نماینده تر نمایند. شما می توانید با این دشمنان رقابت نموده و سعی کنید آن ها را شکست دهید.

4. شدو بلید (Shadow Blade)

تهیه نماینده: Dead Mage / سازنده: Crescent Moon Games

سبک: سکوبازی اکشن

لینک اپل استور

بازی شدو بلید یکی از عناوین پلتفرمر بسیار خوب است. این بازی قطعاً شما را مجذوب خواهد نمود. نکته اینجاست که با وجود اینکه پلتفرمر است، داستان بسیار خوبی داشته و به همین علت شما به طور دائم منتظر هستید تا پایانی آن را ببینید. داستان در خصوص کرکتر اصلی به نام کورو (Kuro) است. او در کوشش است تا تبدیل به شدو بلید بگردد. برای اینکار باید دشمنان زیادی را از بین ببرد. همینطور اینکه باید حرکات آخرین استاد نینجا را بیاموزد. این بازی آسان نیست ولی قطعاً تجربه بسیار زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

3. ریسینگ انفجاری (Detonation Racing)

تهیه نماینده: Electric Square / سازنده: Electric Square

سبک: مسابقه ای، آرکید

لینک اپل استور

عناوین ریسینگ مجذوب نمایندهیت مخصوص به خود را دارند. با اینحال اگر کمی سازندگان خلاقیت به خرج دهند، می توانند این عناوین را زیباتر هم بنمایند. بازی ریسینگ انفجاری یکی از عناوین خلاقانه در زمینه ریسینگ است. شما در میان یک مسابقه هستید و یک مرکز هسته ای پشت سر شما منفجر می گردد. حال شما باید از آن فرار نموده و کوشش کنید تا در مسابقه نیز پیروز شوید. این بازی را می توان هیجان انگیزترین عنوان فهرست برترین بازی اپل آرکید دانست. تغییرات دائم پیست مسابقه، باعث خواهد شد تا شما بیشتر به رانندگی دقت کنید.

2. ریمن مینی (Rayman Mini)

تهیه نماینده: Ubisoft / سازنده: Pastagames، Ubisoft

سبک: سکوبازی

لینک اپل استور

مجموعه بازی ریمن هواداران بسیار زیادی در دنیا دارند. از طرفی می توان آن را یکی از برترین مجموعه های پلتفرمینگ دانست. کرکتر ریمن بسیار خاص بوده و از طرفی با طراحی گیم پلی دقیق، حرکات آن همیشه قابل اعتماد. است. در بازی ریمن مینی شما تبدیل به یک موجود بسیار کوچک می شوید. برای اینکه دوباره ریمن به حالت قبلی خود بازگردد باید کوشش کند تا از موانع عبور کند. حال این موانع می توانند حشرات، گیاهان یا هرچیز دیگری باشند. بازی ریمن مینی 48 مرحله مختلف دارد. به همین علت برای مدت زیادی شما را درگیر خواهد نمود.

1. فانتزین (Fantasian)

تهیه نماینده: Mistwalker / سازنده: Mistwalker

سبک: نقش آفرینی

لینک اپل استور

سازندگان بازی فانتزین، تیم فاینال فانتزی هستند. پس این بازی به وسیله یک گروه بسیار قوی ساخته شده است. فانتزین در سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) است. از لحاظ بصری بازی بسیار زیبا و خاص بوده و همینطور اینکه داستان بسیار قوی نیز دارد. شما پس از یک انفجار بیدار می شوید ولی هیچ خاطره ای ندارید. به همین علت هیچکس را نشناخته و باید کوشش کنید در کنار داستان، هویت خود را نیز بیابید. داستان بازی بسیار زیبا است.

از طرفی مانند بسیاری از عناوین سبک نقش آفرینی ژاپنی، مبارزات در فانتزین به صورت نوبتی هستند. بازی به شدت طولانی است. به این صورت که حدود 60 تا 90 ساعت اتمام آن طور خواهد کشید. با اینحال یک عنوان برترین مورد موجود در اپل آرکید بوده که تجربه گیمینگ منحصر به فردی را به شما ارائه خواهد داد.

***

آیا شما از مشترکان اپل آرکید هستید؟ اگر بله به نظر شما چه موردی وجود دارد که در این فهرست نیست. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2400

به "25 بازی برتر اپل ارکید؛ برترین بازی های موبایل با یک اشتراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 بازی برتر اپل ارکید؛ برترین بازی های موبایل با یک اشتراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید