آغاز رزمایش لبیک یا خامنه ای در کرمان

به گزارش تور روسیه ارزان، به منظور مبارزه و مقابله با ویروس کرونا و به فرماندهی ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق کشور در مرکزاستان کرمان با حضور استاندار و جمعی ازمسئولین لشکری و کشوری این استان برگزار گشت.

آغاز رزمایش لبیک یا خامنه ای در کرمان

به گزارش خبرنگار از ، رزمایش مبارزه با ویروس کرونا با رژه اقتدار ستون خودرویی شامل سیستم های رفع آلودگی و سامانه های مجهز و پیشرفته پزشکی موجود در ارتش ازقبیل بیمارستان های سیار و مرتبط آغاز شد.

فدایی استاندار کرمان در مراسم آغاز رزمایش گفت: ما همیشه در همه حوادث و بلا های طبیعی و مسائل پیش آمده الحمدالله حضور مفید و با اقتدار ارتش را درکنار خودمان دیدیم و از این بابت شاکر خداوندیم و از کلیه مسئولین ارتش از صدر تا ذیل این ارگان مقدس سپاسگذاریم.

همچنین امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه نزاجا و ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق از آمادگی و برنامه ریزی کلیه یگان های مستقر در استان کرمان و سیستان بلوچستان در جهت همکاری تمام عیار با دانشگاه علوم پزشکی و دولت محترم مبارزه با این ویروس در همه ابعاد ازجمله مرحله گند زدایی و همچنین مراحل تشخیص ودرمان خبر داد.

او افزود: این رزمایش که با رژه اقتدارو آمادگی آغاز و سپس درچندین نقطه از شهر کرمان ایستگاه های سیار با حضور کادر مجرب خدمات رسانی خود را درخصوص تشخیص ودرصورت نیاز بستری ودرمان بیماران را دربیمارستان امام حسین (ع) ارتش خواهیم داشت واین رزمایش تا مادامی که مردم عزیزمان نیاز داشته باشند ادامه خواهد داشت.

معمارباشی تاکید کرد: مادرحاشیه این رزمایش بحث ضدعفونی وگند زدایی مکان های عمومی شهر کرمان وهمچنین توزیع حدود 4 هزار بطری مایع ضدعفونی به صورت رایگان به عموم مردم رانیز درحال اجرا خواهیم داشت.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1200

به "آغاز رزمایش لبیک یا خامنه ای در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز رزمایش لبیک یا خامنه ای در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید