آمادگی کامل منطقه 20 برای بارش های زمستانی

به گزارش تور روسیه ارزان، شهردار منطقه 20 در آستانه فصل سرما و بارش های پاییزی و زمستانه از آمادگی ستاد برف روبی این منطقه برای مقابله با بارشهای فصلی اطلاع داد.

آمادگی کامل منطقه 20 برای بارش های زمستانی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار در اولین جلسه هماهنگی ستاد برف روبی این منطقه گفت: در آستانه فصل سرما با تشکیل ستاد برف روبی و تدوین برنامه عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی برای مقابله با بارش های احتمالی آماده سازی می گردد.

افشار با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای بارش های احتمالی؛ توجه به تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان و آماده سازی گرمخانه ها برای پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خوابها در روزهای سرد زمستانی و همچنین همزمان با بارش برف را حائز اهمیت مطرح نمود.

او با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان و فعالان اجتماعی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی گفت: با تهیه مضامین آموزشی، تکالیف شهروندان و اقدامات ضروری در زمان بارشها به آنان اطلاع رسانی می گردد.

افشار با تاکید بر ارتقاء ایمنی شهروندان در زمان بارش برف اضافه کرد: اقدامات بهینه برای آمادگی حمل و نقل عمومی و روان سازی معابر برای نقل و انتقال شهروندان انجام می گردد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به لزوم بهسازی آسفالت معابر، برنامه ریزی برای پاکسازی به موقع معابر، فضاهای سبزی شهری و بوستانها در هنگام بارش ها را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه ضمن معرفی اعضای ستاد برف روبی و مشخص وظایف آنها، گزارش برنامه ها و اقدامات اجرا شده تشریح شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1621

به "آمادگی کامل منطقه 20 برای بارش های زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل منطقه 20 برای بارش های زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید