اتفاقات داوری بسیار عجیب است

به گزارش تور روسیه ارزان، ریکاردو ساپینتو در مصاحبه با رسانه پرتغالی رکورد ادعا نموده که اتفاقات داوری در ایران بسیار عجیب است.

اتفاقات داوری بسیار عجیب است

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت. سرمربی آبی پوشان مرکز به مناسبت تولدش مصاحبه اش را با نشریه رکورد پرتغال انجام داد.رسانه پرتغالی با تیتر شیرشاه به نیم قرن رسید به تولد و معرفی بیوگرافی ریکاردو ساپینتو پرداخت. رسانه های پرتغال این لقب را به خاطر موهای سرمربی استقلال به او دادند.

ساپینتو در بخشی از این گزارش به نشریه پرتغالی، گفت: من شاد هستم که تولدم را در کنار خانواده ام و کنار تیمم استقلال می گیرم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد تیمش در این فصل، گفت: انگیزه و هیجان زیادی دارم. تا اینجای فصل 6 پنالتی برای ما نگرفتند و واقعا در این زمینه اغراق نمی کنم. این اتفاقات داوری خیلی عجیب است ولی ما با قدرت به مسیرمان ادامه می دهیم.

رسانه پرتغالی در ادامه گزارش درباره سرمربی استقلال نوشت: ساپینتو شخصیت جذابی دارد و اکنون در پی چالشی بزرگ به همراه استقلال در ایران است تا به قهرمانی برسد. او در استقلال تاثیرگذار بوده و رضایت طرفداران را کسب نموده است.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2464

به "اتفاقات داوری بسیار عجیب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات داوری بسیار عجیب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید