اقدام حیرت انگیز باشگاه کره ای و یاری دریافت از طرفداران استقلال

به گزارش تور روسیه ارزان، باشگاه اولسان هیوندای در پی هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام این باشگاه و افزایش تعداد دنبال کنندگان خود، در آستانه بازی با پرسپولیس اقدام به برگزاری مسابقه با زبان فارسی کرد!

اقدام حیرت انگیز باشگاه کره ای و یاری دریافت از طرفداران استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی روز شنبه آینده در ملاقات فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا در استادیوم الجنوب قطر به مصاف هم می فرایند.

این بازی علاوه بر تقابل دو تیم، به عرصه رویارویی طرفداران رقبای دیرینه و داخلی آنها هم تبدیل شده است. از یک سو طرفداران تیم پوهانگ استیلرز از تیم پرسپولیس در فینال حمایت می نمایند و از سوی دیگر طرفداران تیم استقلال و دیگر تیم های ایرانی با هجوم به اینستاگرام تیم اولسان، مطالبی را در حمایت از این تیم کُره ای در صفحه این باشگاه قرار می دهند. البته هستند تعدادی از طرفداران پرسپولیس که نظراتی را در حمایت از تیم خود در صفحه این شبکه اجتماعی اولسان منتشر می نمایند.

نکته عجیب اینجاست که تیم اولسان از این شرایط به بهترین شکل ممکن بهره برداری نموده و با انتشار پیغامی به زبان فارسی، مسابقه ای را برای طرفداران اولسان در ملاقات فینال برگزار نموده است.

انگیزه تیم اولسان افزایش 7 هزار نفری تعداد دنبال نمایندگان این تیم در چند روز گذشته و بعد از صعود به فینال است که اغلب آنها طرفداران ایران و استقلال هستند. اکنون تعداد دنبال نمایندگان اولسان به 40 هزار نفر در اینستاگرام رسیده است و این مسئله باعث شد تا باشگاه کُره ای دست به اقدام معکوس بزند.

در این شرایط مسئولان تیم روابط عمومی و بازاریابی اولسان ایده عجیبی ارائه دادند. از آنجا که کامنت ها و نظرات اینستاگرام اولسان با زبان فارسی پوشیده شده است، این باشگاه برای طرفداران فوتبال ایران که از تیم اولسان حمایت نمایند، مسابقه و جوایزی را در نظر گرفت.

این مسابقه به زبان فارسی در اینستاگرام اولسان منتشر شده و از طرفداران خواسته شده است با هشتگ های UHFC و ACL2020Final تصاویر و فیلم هایی را که با مضمون حمایت از تیم اولسان است، در اینستاگرام بگذارند.

جوایز این مسابقه که از امروز تا روز 18 دسامبر (آدینه) ادامه دارد، پنج دست لباس تیم اولسان است و این جوایز فقط در کشورهای کره جنوبی و ایران تحویل داده می گردد.

در بخش نکات مربوط به این مسابقه آمده است که پیغام ها نباید محتویات اسپم و نامربوط داشته باشد. (حاوی مضامین توهین و تحقیر آمیز نباشد) همچنین عنوان شده است که ممکن است به خاطر مسائل جابجایی بسته ها، جوایز با تاخیر به دست برندگان برسد.

لی کیونگ مین کارمند تیم بازاریابی و روابط عمومی تیم اولسان در این خصوص گفت: از وقتی که به فینال رسیدیم، بخش کامنت های اینستاگرام باشگاه اولسان پر از پیغام های فارسی شد. بنابراین ما با یک ایده معکوس برای آن برنامه ریزی کردیم.

برخی از رسانه های کره جنوبی از این اقدام انتقاد نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1699

به "اقدام حیرت انگیز باشگاه کره ای و یاری دریافت از طرفداران استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام حیرت انگیز باشگاه کره ای و یاری دریافت از طرفداران استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید