قطر کاندیدای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا شد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، روزنامه استاد الدوحه اطلاع داد قطر ممکن است در لیگ قهرمانان 2021 آسیا هم میزبان این مسابقات باشد که در منطقه غرب از 14 تا 30 آوریل (25 فروردین تا 10 اردیبهشت 1400) برگزار می گردد.

قطر کاندیدای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا شد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

سال گذشته این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحت تدابیر شدید بهداشتی به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار گردید؛ هم مسابقات منطقه غرب و هم مسابقات منطقه شرق.

استاد الدوحه اظهار داشت ممکن است در سال 2021 کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از یک کشور را میزبان مسابقات کند و این امکان هست کشوری از شرق آسیا میزبانی مسابقات آن منطقه را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که مسابقات فصل جدید با حضور 40 تیم برگزار می گردد و نسبت به سال های گذشته، هشت تیم بیشتر شده اند. به این ترتیب قرار است مسابقات در 10 گروه چهار تیمی برگزار گردد که پنج گروه در شرق و پنج گروه در غرب رقابت می نمایند. قرار است پنج تیم برتر هر گروه به علاوه سه تیم برتر که در صندلی دوم قرار می گیرند، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

در سال 2020 و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار گردید و تیم های اولسان کره جنوبی و پرسپولیس ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال و فولاد باید ابتدا در مراحل مقدماتی و پلی آف بازی نمایند و در صورت پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1704

به "قطر کاندیدای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر کاندیدای برگزاری لیگ قهرمانان 2021 آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید