احداث 7 هزارمتر جهت حمل و نقل سبز در قلب خیابان های منطقه هفت

به گزارش تور روسیه ارزان، شهردار منطقه 7 از اجرای عملیات احداث 5 هزار و 200 متر جهت دوچرخه و 6 هزار و 700 متر پیاده رو در راستای طرح توسعه حمل و نقل سبز به موازات هم در این منطقه اطلاع داد.

احداث 7 هزارمتر جهت حمل و نقل سبز در قلب خیابان های منطقه هفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب اضافه کرد: در راستای سیاست های مدیریت شهری در مورد ایجاد زیرساخت های لازم برای ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک و تحقق شعار تهران شهری برای همه، احداث جهت دوچرخه در دستور کار این منطقه نهاده شد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه استفاده از دوچرخه به عنوان یک راه چاره در حمل و نقل پایدار شهری برای کاهش معضل ترافیک و پیامد های آن به ویژه آلودگی هوا می باشد، مطرح نمود: فاز اول مناسب سازی معابر با اولویت اجرای جهت دوچرخه و پیاده رو بتنی در اولین روز فصل تابستان در نواحی پنجگانه شروع و تا خاتمه ماه جاری به اتمام می رسد.

وی در ادامه توضیح داد: این عملیات در خیابان دماوند، حدفاصل سبلان تا میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید مدنی، حدفاصل خیابان حسینیان تا خیابان بخشی فر، خیابان کلیم کاشانی (ضلع غرب)، خیابان خواجه نصیر غربی (ضلع شمال)، خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان شریعتی (ضلع جنوب و شمال)، خیابان قنبرزاده (ضلع غرب)، خیابان هویزه، حدفاصل خیابان سهروردی تا خیابان قنبرزاده، خیابان قدوسی (ضلع شمال) و میدان نامجو توسط معاونت فنی و عمران منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه 7 تاکید نمود: در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و با هدف ترغیب شهروندان به عدم استفاده از خودرو های شخصی در سفر های درون شهری و برطرف گره های ترافیکی، فاز دوم اجرای این طرح در دستور کار منطقه نهاده شده است و امیدواریم بتوانیم گام های اساسی در این جهت برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1416

به "احداث 7 هزارمتر جهت حمل و نقل سبز در قلب خیابان های منطقه هفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 7 هزارمتر جهت حمل و نقل سبز در قلب خیابان های منطقه هفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید