اختلال پهنای باند اینترنت بین الملل کشور برطرف شد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، قطع دو راستا فیبرنوری در گرجستان، روز گذشته باعث قطع یک هزار گیگابیت از ظرفیت بین الملل پهنای باند اینترنت کشور شده بود که با برطرف اختلال، این راستا هم اکنون به شبکه بازگشته است.

اختلال پهنای باند اینترنت بین الملل کشور برطرف شد

شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای از اتصال مجدد 1000 گیگ از ظرفیت بین الملل ارتباطات کشور اطلاع داده و اعلام نموده است: بنا بر اعلام مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، ظرفیت مذکور پس از برطرف اختلال به وجود آمده در ساعت 18:45 روز گذشته شنبه 25 دی ماه بازیابی و مجدداً در مدار مصرف قرار گرفته است.

از حدود دو ماه پیش نیز به علت قطعی کابل های دریایی فیبرنوری در محدوده قطر و امارات، 430 گیگابیت از ظرفیت پهنای اینترنت کشور از دسترس خارج شده بود که وزیر ارتباطات اواخر هفته گذشته از برطرف این قطعی اطلاع داد. به گفته عیسی زارع پور این اختلال، پهنای باند مصرفی کشور را 7 درصد کاهش داد.

اواخر آذرماه نیز 300 گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت که به وسیله روس تلکام تأمین می شد با قطعی و اختلال روبرو شد که هم اکنون ظرفیت آن جهت نیز به حالت عادی بازگشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2355

به "اختلال پهنای باند اینترنت بین الملل کشور برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال پهنای باند اینترنت بین الملل کشور برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید