از بازی تازه باب اسفنجی تا جزییات فیلم ماریو؛ برترین های بازی های ویدیویی

به گزارش تور روسیه ارزان، اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از بازی تازه باب اسفنجی تا جزییات فیلم ماریو؛ برترین های بازی های ویدیویی

10 بسته الحاقی که از بازی اصلی بهترند

برای بسیاری از مخاطبان امروزی، عرضه بسته های الحاقی متعدد به منزله حذف محتوا از محصول اصلی و گرفتن هزینه اضافه برای ارائه آن به جامعه طرفداران یک بازی است. با اینکه نمی توان انکار کرد بسیاری از شرکت ها از این استراتژی پیش فروشی (Upselling) برای کسب عایدی بیشتر استفاده می نمایند، در تاریخ صنعت برخی از این محتوای اضافه که آن را اصطلاحا با اسم DLC (محتوای قابل دانلود) می شناسیم، توانسته اند بازی اصلی را پشت سر بگذارند و تجربه ای بیادماندنی برای گیمرها خلق نمایند. نمی توان دقیق حدس زد که چه چیزی باعث می گردد بسیاری از بازی سازها انواعی از DLC خلق نمایند که از بازی اصلی بهتر ظاهر می گردد. شاید یک علت قابل توجه این باشد که در بسته های الحاقی دیگر محتوای پرنماینده و آبکی نداریم و هدف راوی هم تعیین است. یک علت دیگر هم این است که سازنده بازی اصلی را عرضه نموده و بازخوردهای مثبت و منفی آن را در DLC لحاظ می نماید، پس کیفیت آن باید به شکل اجتناب ناپذیری بالاتر از محصول اولیه باشد.

بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

باب اسفنجی شلوار مکعبی و دوست همیشگی او یعنی پاتریک قرار است در بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake با ماجراجویی تازه و عجیبی همراه شوند که دنیا های چندگانه هم در آن نقش مهمی را ایفا می نماید. به تازگی شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیوی پرپل لامپ Purple Lamp)) بازی تازهی با موضوع شخصیت محبوب باب اسفنجی معرفی نموده اند. این بازی که با نام کامل SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake عرضه خواهد شد، قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه گردد. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

بتلفیلد 2042 با یک ماه تأخیر عرضه خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتس (DICE) و استودیو دایس (DICE) به صورت رسمی گفتند که انتشار بازی بتلفیلد 2042 (Battlefield 2042) یک ماه با تأخیر روبرو شده است. در حالی که در گذشته اعلام شده بود که بازی بتلفیلد 2042 در تاریخ (22 اکتبر) منتشر گردد، اکنون به صورت رسمی اعلام شده است که با تأخیری نزدیک به یک ماه تاریخ انتشار بازی به (19 نوامبر) تغییر پیدا نموده است. این بازی قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

چرا رزیدنت ایول 8 در برقراری تعادل بین وحشت و اکشن پیروز تر از بقیه قسمت هاست؟

انسجام بخشیدن و توضیح خط مشی افکارم درباره بازی رزیدنت ایول ویلج اندکی سخت است. بخشی از من بازی را دوست دارد و حتی آن را یکی از برترین های مجموعه تلقی می نماید. بخش دیگرم آن را تکرار مکررات و کلکسیونی از ایده ها می بیند که به شکل دادن هویت آن یاریی نمی نماید. خلاصه کردن هرآنچه که بازی در بردارد در چهارچوب این مقاله و موضوع آن نمی گنجد؛ اما می توانم با اطمینان بگویم از تجربه آن لذت بردم و قسمت مورد علاقه ام درباره آن، تعادل به خوبی برقرار شده بین دو جنبه وحشت و اکشن در ویلج است؛ علی رغم وجود نقدها مبنی بر کمبود مورد اول در بازی. به نظرم، در این رابطه ویلج حتی از نسخه چهارم بهتر عمل می نماید که اغلب اوقات دریافت نماینده نقدها مشبه است؛ اما در نهایت به اعتبار و محبوبیت بازی خدشه ای وارد نمی نماید.

انتشار Total War: Warhammer III تا اوایل 2022 عقب افتاد

با وجود همه اتفاقات عجیبی که ممکن است در این سال ها در صنعت بازی های ویدیویی دیده باشیم، دیگر تأخیر یک بازی ویدیویی در این دو سال اخیر به یک اتفاق کاملا طبیعی تبدیل شده است. قربانی تازه این اتفاق، بازی Total War: Warhammer III است. طبق اعلام رسمی شرکت سگا و استودیوی Creative Assembly انتشار بازی توتال وار: وارهمر 3 (Total War: Warhammer III) از اواخر سال 2021 به اوایل سال 2022 موکول شده است. البته، تاریخ دقیقی برای عرضه بیان نشده و فقط بازه زمانی انتشار آن تعیین شده است. این بازی قرار است به وسیله استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

بازی شرلوک هلمز: فصل اول 25 آبان منتشر خواهد شد

استودیوی Frogwares بالاخره تاریخ عرضه رسمی بازی شرلوک هلمز: فصل اول (Sherlock Holmes: Chapter One) را برای پلتفرم های مختلف گفت. طبق اعلام رسمی استودیوی سازنده ، این بازی قرار است در تاریخ 25 آبان 1400 (16 نوامبر 2021) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. همان طور که در گذشته اعلام شده بود، این بازی همچنان برای کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد اما تاریخ عرضه اش برای این دو کنسول هم زمان نخواهد بود. بر اساس اطلاعات بیان شده، نسخه نسل هشتمی بازی قرار است نهایتا چند هفته بعد از عرضه نسخه نسل نهمی عرضه گردد. نسخه استاندارد و اصلی بازی Sherlock Holmes: Chapter One با قیمت 45 دلار و نسخه دلوکس با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد.

آپدیت تازه سوییچ بالاخره امکان اتصال هدست بلوتوثی را فراهم کرد

شاید کمی عجیب باشد اما تا همین چند روز پیش کنسول نینتندو سوییچ به صورت رسمی از ارتباط هدست به وسیله بلوتوث پشتیبانی نمی کرد. این یعنی بازیکنانی که می خواستند از یک هدست بی سیم استفاده نمایند، باید از یک آداپتور دیگر یاری می گرفتند. با این حال، بالاخره آپدیت تازه نینتندو سوییچ ارتباط با هدست به وسیله بلوتوث را برای بازیکنان فراهم کرد. با عرضه این آپدیت تازه، بازیکنان می توانند به صورت مستقیم هدفون های بلوتوثی، ایرباد، اسپیکر و دیگر دستگاه های صوتی خود را که خروجی بی سیم دارند، به کنسول سوییچ وصل نمایند. با این حال، از آنجایی که کنسول سوییچ تعداد محدودیتی در تعداد اتصال بلوتوث دارد، بازیکنان فقط می توانند دو کنترلر بی سیم را هنگام استفاده از صدا به وسیله بلوتوث متصل نمایند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که جوی کان ها خود به اسم دو کنترلر مجزا به حساب می آیند.

چگونه به پلی استیشن 5 حافظه SSD اضافه کنیم؟

چند روز پیش سونی بالاخره آپدیت بزرگ نرم افزاری کنسول پلی استیشن 5 را منتشر کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این آپدیت این است که امکان نصب و اضافه کردن حافظه داخلی SSD از نوع M2 (M.2 SSD) را برای کنسول فراهم می نماید. اگر این سؤال برای شما ایجاد شده است که چگونه حافظه اس اس دی خریداری شده را به کنسول اضافه کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. یکی از تحولات مهم این نسل از کنسول های خانگی، اضافه شدن حافظه داخلی اس اس دی (SSD) به آن ها بود. به ویژه شرکت سونی که به خاطر سرعت فوق العاده بالا اس اس دی کنسول پلی استیشن 5 تمرکز بالایی روی این ویژگی انجام داد. با این حال، از آنجایی که مقدار حافظه داخلی این کنسول 825 گیگابایت است و فقط چیزی حدود 667 گیگابایت آن در اختیار مخاطب است، ممکن است در ادامه نسل به افزایش حافظه داخلی کنسول احتیاج داشته باشید. هرچند، این موضوع به خود شما و مدیریت فضای حافظه کنسول بستگی دارد.

فیلم انیمیشنی سوپر ماریو 2022 اکران می گردد؛ کریس پرت ماریو و آنیا تیلور پرنسس است

طی برنامه نینتندو دایرکت که ساعاتی پیش به خاتمه رسید، از تاریخ اکران فیلم انیمیشنی سوپر ماریو خبردار شدیم. با این حال، نکته عجیب خبر، فهرست بازیگرهای فیلم است. نینتندو در همین برنامه فهرست کامل بازیگرهای این فیلم انیمیشنی را گفت و طبق این فهرست، کریس پرت قرار است نقش سوپر ماریو را بر عهده بگیرد و نقش پرنسس پیچ هم به آنیا تیلور جوی سپرده شده است. شخص شیگرو میاموتو، خالق مجموعه بازی های ماریو و زلدا بود که این خبر را گفت. او شخصا در رویداد نینتندو دایرکت حضور پیدا کرد تا ضمن اعلام تاریخ انتشار فیلم ماریو، بعلاوه کمی از شرایط ساخت این فیلم و استودیوی سازنده آن بگوید. فیلم ماریو به وسیله استودیوی انیمیشن سازی ایلومینیشن (Illumination) ساخته می گردد. در کارنامه کاری این استودیو، فیلم هایی مثل من نفرت انگیز (Despicable Me) و بخوان (Sing) به چشم می خورد؛ طوری که می توان گفت این استودیو کارنامه ای بسیار پیروز در ساخت فیلم های پرفروش دارد.

بایونتا 3 سال 2022 عرضه می گردد؛ اولین تریلر گیم پلی بازی منتشر شد

پس از نزدیک به چهار سال انتظار، بالاخره برای اولین بار بایونتا 3 (Bayonetta 3) نمایش داده شده است. در برنامه نینتندو دایرکت امروز، شاهد انتشار اولین تریلر گیم پلی بایونتا 3 و انتشار تصاویر و اطلاعات مربوط به آن بودیم. بایونتا 3 در مقایسه با دو قسمت قبل، حسابی فرق نموده و قرار است در سال 2022 میلادی به صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ عرضه گردد. برنامه نینتندو دایرکت امروز با صحبت از فیلم سوپر ماریو حسابی غافلگیرمان نموده بود و در حالی که به زمان خاتمه برنامه نزدیک می شدیم و اطمینان پیدا نموده بودیم که برای چند دهمین بار در سال های اخیر خبری از بایونتا 3 نیست، با ظاهر متفاوت بایونتا و اولین تریلر گیم پلی بایونتا 3 روبه رو شدیم. تریلر گیم پلی بایونتا 3 اختتامیه عالی برنامه نینتندو دایرکت بود و خوشبختانه هم به مقدار کافی اطلاعات تازه دارد که حداقل تا انتشار تریلر بعدی بخواهیم خودمان را با همین ویدیوی نسبتا کوتاه سرگرم کنیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2125

به "از بازی تازه باب اسفنجی تا جزییات فیلم ماریو؛ برترین های بازی های ویدیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازی تازه باب اسفنجی تا جزییات فیلم ماریو؛ برترین های بازی های ویدیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید