قسمت جدید Life is Strange به نام True Colors معرفی شد

به گزارش تور روسیه ارزان، پس از شایعه ها و گزارش های مختلفی که از منابع گوناگون به گوش می رسید، بالاخره قسمت جدیدی از مجموعه بازی های Life is Strange معرفی شد. اثری که اگرچه یک قسمت اصلی به حساب می آید اما توسط استودیو دونت ناد، خالق اصلی سری، ساخته نشده است.

قسمت جدید Life is Strange به نام True Colors معرفی شد

در جریان پخش زنده ای که شرکت اسکوئر انیکس چندی پیش برگزار کرد و در گذشته وعده داده بود که در آن از قسمت جدید این مجموعه بازی رونمایی می کند، بازی Life is Strange: True Colors به صورت رسمی معرفی شد. جدیدترین بازی این مجموعه محبوب قرار است در تاریخ 19 شهریور 1400 (10 سپتامبر 2021) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ سری اس، کامپیوترهای شخصی و گوگل استیدیا منتشر شود. بازی در قالب سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد؛ نسخه استاندارد با قیمت 60 دلار، نسخه دلوکس با قیمت 70 دلار و نسخه آلتیمیت ادیشن با قیمت 80 دلار منتشر خواهند شد.

بازی Life is Strange: True Colors برخلاف قسمت های اول و دوم، توسط استودیو Deck Nine ساخته خواهد شد. البته، این استودیو هم با این مجموعه بازی بیگانه نبوده است و در گذشته روی بازی Life Is Strange: Before the Storm کار کرده است. با این حال، اکنون آن ها با قسمت جدید این مجموعه فرصت بزرگ تری را در پیش روی خود می بینند. در Life is Strange: True Colors بازیکنان کنترل دختری آسیایی آمریکایی به نام الکس چِن را بر عهده خواهند داشت که دارای قدرت های ماوراءالطبیعه است. قدرت ویژه و خاص او این است که می تواند احساسات شدیدی را که دیگران تجربه می کنند تجربه ، جذب و دست کاری کند. داستان بازی روی حادثه ای تمرکز دارد که به صورت مرموزانه ای باعث مرگ برادر شخصیت اصلی بازی شده است و او می خواهد با استفاده از قدرت هایش رمز و رازهای این حادثه را کشف کند.

نکته مهم دیگری هم درباره بازی Life is Strange: True Colors وجود دارد. برخلاف بازی های قبلی این مجموعه که در قالب اپیزودیک و قسمت به قسمت عرضه می شدند، تمامی قسمت های Life is Strange: True Colors قرار است هم زمان منتشر شوند. با این کار دیگر مجبور نیستید که مدتی را در انتظار آمدن دنباله داستان بمانید و می توانید حتی در همان روز عرضه یا هفته اول ، تمامی قسمت ها را بازی کنید و آن ها را به اتمام برسانید.

علاوه بر بازی جدید، اسکوئر انیکس همچنین Life is Strange Remastered Collection را معرفی کرد که قرار است نسخه بازسازی (ریمستر) قسمت اول این مجموعه و همچنین بازی Life Is Strange: Before the Storm را در خود داشته باشد. این نسخه دارای جلوه های گرافیکی و همچنین انیمیشن های بهبود یافته خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه ی دقیقی برای نسخه بازسازی شده مشخص نشده است اما اسکوئر انیکس قصد دارد تا آن را در فصل پاییز برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و استیدیا منتشر کند. افرادی که نسخه ی آلتیمیت ادیشن قسمت جدید این مجموعه یعنی Life is Strange: True Colors را خریداری کنند، این نسخه بازسازی شده را هم به همراه بازی جدید دریافت خواهند کرد. البته، نسخه بازسازی شده به صورت مستقل و جدا هم فروخته خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1882

به "قسمت جدید Life is Strange به نام True Colors معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت جدید Life is Strange به نام True Colors معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید