بازی Suicide Squad در آینده به صورت آفلاین قابل تجربه خواهد بود

به گزارش تور روسیه ارزان، استودیوی راک استدی (Rocksteady) به تازگی تایید نموده که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در آینده به صورت آفلاین نیز قابل تجربه خواهد بود.

بازی Suicide Squad در آینده به صورت آفلاین قابل تجربه خواهد بود

در بیانیه این استودیو آمده است:

لازم به ذکر است که این به روزرسانی مدتی پس از انتشار بازی در فوریه 2024 ارائه می گردد، اگرچه بازه زمانی خاصی فعلا مد نظر نیست و استودیوی سازنده در خصوص اینکه چگونه حالت آفلاین بر مکانیک های نقش آفرینی بازی یا سایر عناصر ساخته شده به طور خاص با در نظر گرفتن کوآپ، تأثیر می گذارد، هیچ نظری ارائه ننموده است و ظاهرا باید منتظر عرضه بازی بمانیم.

مانند سایر بازی های سرویس محور حال حاضر، بازی Suicide Squad برای بازی به یک اتصال همواره آنلاین احتیاج دارد. در بازی تک نفره، بازیکنان به راحتی می توانند بین شخصیت ها جابه جا شوند و سه شخصیت دیگر به وسیله هوش مصنوعی کنترل می شوند. در حالت کوآپ نیز طبیعتا این شخصیت ها به وسیله بازیکنان دیگر کنترل می شوند.

اضافه کردن حالت آفلاین به چنین بازی هایی یک عمل مناسب از سوی سازندگان محسوب می گردد چرا که اگر پس از مدتی بازی به هر دلیلی نتوانست به کار خود دهد و سرورهای آنلاین آن خاموش شدند، بقای آن به نوعی حفظ می گردد. از طرفی این آنلاین بودن همیشگی بازی موردی بوده که بسیاری از بازیکنان همواره نسبت به آن شاکی بوده اند.

با این وجود، کاملا واضح است که تازهترین اثر راک استدی میخواهد یک شکاف ابرقهرمانی را در فضای آثار سرویس محور پر کند. دیوید زاسلاو، رئیس کمپانی برادران وارنر بیان نموده که WB Games برای بیشتر تولیدات آینده خود به سمت بازی های این چنینی متمایل خواهد شد و جوخه انتحار به نوعی اولین بازی از برنامه تازه و ذکر شده این کمپانی محسوب می گردد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Game Developer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 24 آذر 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2616

به "بازی Suicide Squad در آینده به صورت آفلاین قابل تجربه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Suicide Squad در آینده به صورت آفلاین قابل تجربه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید