اسکیت الکترونیک آرتز یک بازی رایگان آنلاین است و به تمام پلتفرم ها می آید
به گزارش تور روسیه ارزان، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Full Circle اعلام کردند که بازی skate یک بازی رایگان برای بازی کردن (فری تو پلی) خواهد بود و به صورت کامل از قابلیت بازی بین پلتفرمی و پیشرفت بین پلتفرمی در میان کنسول های نسل قبل، نسل فعلی و کامپیوترهای شخصی پشتیبانی می نماید. نسخه موبایلی نیز در دست ساخت است. هنوز نام کنسول هایی که این بازی برای آن ها خواهد آمد، معین نشده است.
دن مک کولو (Dan McCullo)، مدیر عمومی استودیو Full Circle، درباره این موضوع گفت: ما واقعاً می خواهیم مردم از تجربه بازی کردنشان بیشترین بهره را ببرند و بتوانند روی پلتفرم های موردعلاقه شان همان طوری بازی نمایند که دوست دارند. بنابراین بازی skate به صورت کامل از بازی بین پلتفرمی و قابلیت پیشرفت میان پلتفرمی در کنسول های نسل قبلی و فعلی و کامپیوتر پشتیبانی خواهد نمود. ما قصد داریم فراتر از این هم برویم و همان طور که به این راستا ادامه می دهیم، این کار را با موبایل انجام می دهیم. ما خواستار بازی بین پلتفرمی و پیشرفت بین پلتفرمی در موبایل هم هستیم. ما خیلی زود وارد توسعه برای موبایل شده ایم اما می خواهیم کنترل ها و همه چیز را به حدی برسانیم که احساس بسیار خوبی داشته باشد و زمانی که کار روی آن تمام شد، همه را گرد هم می آوریم و شما می توانید روی هر پلتفرمی که می خواهید با دوستانتان بازی کنید و این فوق العاده خواهد بود.
از آنجایی که این بازی قرار است یک اثر رایگان برای بازی کردن باشد، این موضوع در نام آن هم به سادگی منعکس شده است. نام این بازی اسکیت 4 (Skate 4) نخواهد بود بلکه به سادگی فقط با عنوان اسکیت (skate) خطاب خواهد شد. کاز پری، کارگردان بازی، درباره این موضوع گفت: این اسکیت 4 نیست و دلیلش این است: این یک دنباله نیست. این یک بازسازی نیست. این یک بازنگری مجدد یا حتی یک پیش عایدی نیست. این هیچ کدام از این ها نیست و یک بازسازی یا ریمستر هم نیست. این بازی فقط با نام skate شناخته خواهد شد.
او در ادامه گفت: ما در طول زمان سعی می کنیم به خواسته های شما گوش دهیم و چیزهای بیشتری را به بازی اضافه کنیم و به این شکل از بازی اسکیت پشتیبانی کنیم.
ایزابل موکوارد (Isabelle Mocquard)، رئیس بخش فراوری استودیو Full Circle، شرح داد: ما جاه طلبی زیادی برای این بازی داریم که از آن برای سال های زیادی پشتیبانی کنیم. از همان ابتدای پیدایش ایده بازی اسکیت، تیم توسعه می دانست که ما می خواهیم چیز متفاوتی بسازیم. منظره ما اثری نبود که شما آن را بازی کنید و آن را به سرانجام برسانید، بلکه چیزی بود که بتوانید مرتباً به آن برگردید و چیزهای نوی را کشف کنید. رؤیای ما بازی اسکیتی است که هیچگاه سرانجام نمی پذیرد و برای رسیدن به این هدف، ما به صورت فعال با افزودن المان های نو برای بازی یا اضافه کردن محتوای تازه یا رویدادها و حتی فصل های نو از بازی skate پشتیبانی خواهیم کرد.
اسکیت از پرداخت های درون برنامه ای پشتیبانی خواهد نمود اما مک کالو تأکید کرد که این موضوع به گونه ای پیاده سازی نشده که در پیروزی بازیکنان تأثیر داشته باشد. بعلاوه هیچ منطقه نوی به خاطر این موضوع قفل نخواهد بود و هیچ لوت باکس پولی و مزیت گیم پلی پولی در این اثر وجود نخواهد داشت.
در رابطه با تاریخ عرضه بازی، یکی دیگر از کارگردانان بازی یعنی دِرن چانگ (Deran Chung) گفت: وقتی توسعه بازی به اتمام رسد، عرضه خواهد شد. وقتی نوبت به تاریخ عرضه می رسد، وقت خود را صرف توسعه بازی می کنیم و انتظارات غیرواقع بینانه ای نداریم. بازی زمانی عرضه خواهد شد که آماده باشد. منظورم این است که این راه درست آن است. با این حال، ما از دعوت بازیکنان به تجربه اسکیت هیجان زده هستیم. همان طور که قبلاً گفته شده، جامعه هواداران بازی می توانند در این تابستان و در ماه های آینده بازی را در حالت آزمایشی تجربه نمایند
امیدواریم چنین رویکردی که EA برای بازی اسکیت در نظر گرفته در نهایت جواب بدهد و بتواند انتظار هواداران را پاسخ دهد اما در حال حاضر این شیوه می تواند بسیاری از هواداران قدیمی این مجموعه را نگران کند.
منبع: Gematsu
منبع: دیجیکالا مگ