اعطای تسهیلات کم بهره و آسان به تولیدکنندگان اقلام بهداشتی مقابله با کرونا

به گزارش تور روسیه ارزان، دبیر اجرایی صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری نانو گفت: به شرکت های سازنده تجهیزات و محصولات مقابله با کرونا تسهیلات با نرخ پایین با دوره زمانی کوتاه مدت (بازپرداخت از 3 تا 10 ماه) و 3 ماه تنفس پرداخت می شود.

اعطای تسهیلات کم بهره و آسان به تولیدکنندگان اقلام بهداشتی مقابله با کرونا

عابدی؛ دبیر اجرایی صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری نانو در مصاحبه با خبرنگار مالی خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و نیاز جدی به اقلام بهداشتی مدیران صندوق تصمیم دریافتد با درنظر دریافت تسهیلات مالی در عرصه مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.

عابدی ادامه داد: صندوق به شرکت های سازنده تجهیزات و محصولات مقابله با کرونا تسهیلات با نرخ پایین و حداکثر 14 درصدی با دوره زمانی کوتاه مدت (بازپرداخت از 3 تا 10 ماه) ارائه می دهد.

دبیر اجرایی صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری نانو اضافه کرد: هر شرکتی در حوزه ساخت محصولات مقابله با کرونا درخواست تامین سرمایه به صندوق بدهد در کوتاه ترین زمان ممکن اعتبار سنجی شده و بدون محدودیت مبلغ تسهیلات و با ساده ترین تضمین یا وثیقه ممکن تامین اعتبار می شود.

عابدی شرح داد: با توجه به نیاز جامعه به اقلام بهداشتی و کمبود های جدی در مراکز درمانی و شرایط ویژه کشور در صورتی که اعتبار شرکت درخواست کننده محرز شود با یک ضمانت نامه معمولی هم می تواند در سریع ترین زمان ممکن تسهیلات را دریافت کند و نیاز به وثیقه و تضامین ویژه ای ندارد.

دبیر اجرایی صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری نانو اضافه کرد: به جهت اینکه قرار است محصولات شرکت هایی که تسهیلات دریافت می کنند در بدو تولید به مراکز مورد نیاز و مورد تائید وزارت بهداشت عرضه شود شرایط بازپرداخت وام، کوتاه مدت و کمتر از یکسال در نظر گرفته شده است، اما برای اینکه به وام گیرنده و سیستم بهداشت و درمان کشور در این برهه از زمان فشار وارد نشود یک دوره 3 ماهه تنفس در ابتدای دریافت تسهیلات لحاظ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1191

به "اعطای تسهیلات کم بهره و آسان به تولیدکنندگان اقلام بهداشتی مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات کم بهره و آسان به تولیدکنندگان اقلام بهداشتی مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید