اعلام نام راننده جدید فراری در گرندپری سنگاپور

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: تیم فرمول یک فراری نام راننده ای که فصل آینده در کنار راننده شماره یک این تیم خواهد راند را در گرندپری بعدی اعلام خواهد نمود.

اعلام نام راننده جدید فراری در گرندپری سنگاپور

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه مارکا چاپ اسپانیا، تیم فرمول یک فراری در گرندپری بعدی فصل جاری در سنگاپور، نام راننده جدید خود که قرار است جای فیلیپه ماسای برزیلی را بگیرد، اعلام می نماید.

به گزارش این نشریه بسیاری از نیکو هولکنبرگ، راننده آلمانی تیم بی ام و سابر را با توجه به سن کم و هزینه پایین قراردادش به عنوان گزینه ای مناسب برای رانندگی در کنار فرناندو آلونسو، راننده اول فراری می دانند اما طبق گفته منابع نزدیک به تیم فراری، کیمی رایکونن، راننده فنلاندی تیم لوتوس کسی است که این تیم ایتالیایی برای فصل بعدی در نظر گرفته است و حتی پیش قراردادی هم میان او و سران فراری به امضا رسیده است.

انتشار خبر پیوستن احتمالی رایکونن به فراری در حالی است که این تیم سال 2010 پیش از سرانجام قراردادش با راننده فنلاندی پیشین خود به همکاری اش با او سرانجام داده بود. فراری سال آینده به دنبال تصاحب عنوان بهترین خودروساز رقابت های جهانی فرمول یک است و به نظر سران این تیم بازگرداندن رایکونن آنها را بیشتر از نگه داشتن فیلیپه ماسا به هدف شان نزدیک می نماید. این در حالی است که هم آلونسو، هم رایکونن در حال حاضر به عنوان رانندگان اول تیم خود رقابت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 544

به "اعلام نام راننده جدید فراری در گرندپری سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نام راننده جدید فراری در گرندپری سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید