بازار تاریخی زنجان تعطیل شد

به گزارش تور روسیه ارزان، فرماندار زنجان در نامه ای به رئیس اتاق اصناف دستور تعطیلی بازار تاریخی این شهر، مراکز خرید و پاساژها را داد.

بازار تاریخی زنجان تعطیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، بازار تاریخی زنجان، طولانی ترین بازار مسقف ایران برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از امروز جمعه 23 اسفند 98 تعطیل شد.

رضا عسگری روز گذشته در این خصوص گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و تصویب ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا بازار زنجان از فردا تعطیل می شود.

او ادامه داد: این تعطیلی به غیر از واحد های عرضه ارزاق عمومی و مواد غذایی است و تعطیلی شامل واحد های غیر ضروری می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه تعطیلی بازار زنجان با همکاری هیئت امنای بازار اجرا شده، اظهار کرد: با توجه به اینکه این تعطیلی یک درخواست صنفی بوده و هیأت امنای بازار نیز مشارکت خوبی در این زمینه دارند، انتظار می رود مشکل خاصی در این جهت وجود نداشته باشد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه واحدهایی که تعطیل نمی کنند در جایگاه نخست باید به افکار عمومی پاسخگو باشند، چرا که امروز برخی جان خود را در دست گرفته و در حال جهاد هستند، مطرح نمود: پیش بینی برخورد با واحد های متخلف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

پیش از این نیز استاندار زنجان در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان صراحتا خاطرنشان کرد این استان از پذیرش مسافران معذور است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1188

به "بازار تاریخی زنجان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار تاریخی زنجان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید