بالوتلی: اگر پراندلی مرد بود حرف هایش را رودررو می زد، عاشق ایتالیا هستم

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: مهاجم ایتالیایی لیورپول با انتقاد از سرمربی پیشین آتزوری مطرح کرد وی نباید پس از جام جهانی در موردش اظهار نظر می کرد.

بالوتلی: اگر پراندلی مرد بود حرف هایش را رودررو می زد، عاشق ایتالیا هستم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پس از شکست یک بر صفر ایتالیا مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل که منجر به حذف این تیم از جام بیستم شد، چزاره پراندلی، سرمربی وقت آتزوری به انتقاد از مهاجم سیه چرده تیمش پرداخت.

ماریو بالوتلی در این خصوص در گفت و گو با روزنامه اسپورت اسپانیا گفت: اگر پراندلی مرد بود حرف هایش را رودررو می زد. من آدمی روراست هستم. چزاره حرف های بدی در خصوص من زده بود. آیا این کار او درست بود که بعد از بازی با اروگوئه رفت و با یک روزنامه مستقیماً در خصوص من صحبت کرد؟ من انتظار چنین کاری را از پراندلی نداشتم و پاسخش را هم ندادم، چون دلیلی برای این کار نمی دیدم.

وی اضافه نمود: صادقانه می گویم از حرف هایی که مردم پس از جام جهانی در خصوصم زدند و مرا مورد سرزنش قرار دادند، ناراحت شدم. من در جام بیستم در مجموع دو یا سه موقعیت گلزنی خوب داشتم. همه می دانند که در بازی با انگلیس پیروز به گلزنی شدم ولی دیگر نمی توانستم این کار را عملی کنم.

پس از اینکه چزاره پراندلی از سمت خود استعفا داد و راهنمایی گالاتاسرای ترکیه را بر عهده گرفت آنتونیو کونته جای وی را روی نیمکت تیم ملی ایتالیا گرفت ولی سرمربی پیشین یوونتوس تا کنون از ماریو بالوتلی دعوت به عمل نیاورده است.

مهاجم لیورپول در این مورد گفت: درک می کنم که چرا به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نشده ام. من اخیراً در گلزنی ناکام بوده ام ولی بازیکنانی همچون گرازیانو پله و مهاجمان دیگر در این کار پیروز بوده اند، پس شایسته حضور در ترکیب آتزوری هستند. من عاشق ایتالیا هستم و اجازه نمی دهم هیچکس در خصوص تیم ملی کشورم اظهارنظر کند.

سوپر ماریو اولین بازی ملی اش را در سال 2010 انجام داد و در کارنامه اش 33 بازی ملی با 13 گل دیده می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 790

به "بالوتلی: اگر پراندلی مرد بود حرف هایش را رودررو می زد، عاشق ایتالیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی: اگر پراندلی مرد بود حرف هایش را رودررو می زد، عاشق ایتالیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید