بخاری های نفتی از مدارس کامیاران برچیده می شود

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیر آموزش و پرورش کامیاران گفت: امسال با هزینه کرد 30 میلیارد ریال برای تجهیز سیستم گرمایشی نوین، بخاری های نفتی از کلاس های درس مدارس این شهرستان خداحافظی کردند.

بخاری های نفتی از مدارس کامیاران برچیده می شود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، هادی اله ویسی اظهار کرد: با استفاده از این میزان اعتبار و برخی هزینه ها در سال های گذشته هم اکنون تمام 650 کلاس درس مدرسه این شهرستان به سیستم گرمایشی پکیج (شوفاژ) استاندارد مجهز است. هم اکنون 16 هزار و 850 دانش آموز در مدارس این شهرستان در 184 مدرسه در قالب 129 فضای فیزیکی مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: ارتقای سیستم گرمایشی مدارس در قالب طرح برنامه ریزی به عمل آمده برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس مهمترین رویکرد اموزش و پرورش بوده که در این شهرستان 100 این طرح محقق شده است. استانداردسازی و نوسازی سیستم های گرمایشی مدارس از دیگر اهداف و رویکردهای مهم اداره کل نوسازی مدارس استان است.

طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش به منظور سهولت بهره مندی دانش آموزان از امکانات آموزشی هم اکنون نیز در همه مدارس در حال ساخت و طرح های مقاوم سازی مبحث 19 مقررات ملی ساختمان کشور (صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان) به طور کامل رعایت می شود.

کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1523

به "بخاری های نفتی از مدارس کامیاران برچیده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخاری های نفتی از مدارس کامیاران برچیده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید