برای اتوبوس های گردشگری ایران مناقصه برگزار می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، به زودی قرار است مناقصه ای در حوزه گردشگری برگزار گردد تا چند شرکت عظیم از برندهای خارجی و داخلی اتوبوس های گردشگری به تهران بیاورند.

برای اتوبوس های گردشگری ایران مناقصه برگزار می گردد

از سفر با خرید تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گفته فرزاد هوشیار، برندهای گردشگری جهان که شرکت های تخصصی فعال در حوزه گردشگری شهری هستند می توانند در این مناقصه شرکت نمایند. اکنون سرمایه گذاران داخلی و حداقل دو برند خارجی تا به امروز برای حضور در این مناقصه اعلام آمادگی نموده اند. حتی مدیر عامل یکی از شرکت های خارجی چند روز پیش به ایران آمد و طرح خود را ارائه داد. وی با بیان اینکه در همه کلانشهرها اتوبوس های گردشگری وجود دارد، گفت:

این اتوبوس ها رینگ یا جهت گردشگری را انتخاب می نمایند و مسافران خود را در این جهتهاحرکت می دهند. می خواهیم این خودروها در حوزه گردشگری تهران نیز فعال شوند. البته اولویت با برندهای داخلی است. شرکت های گردشگری داخلی نیز اعلام آمادگی نموده اند و ما نیز اکنون مشغول آماده سازی توضیح خدمات برای مناقصه هستیم. ولی هنوز زمان برگزاری مناقصه معین نیست.بر اساس گزارش هوشیار، در سال گذشته 200 درصد افزایش ورود مهمان خارجی به تهران داشتیم بنابراین سیستم حمل و نقل گردشگران باید گسترش پیدا کند. از این رو مناقصه ای برگزار می گردد تا حمل و نقل گردشگران خارجی در تهران به روز گردد. منبع: خبرگزاری مهرمنبع: کجارو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1594

به "برای اتوبوس های گردشگری ایران مناقصه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اتوبوس های گردشگری ایران مناقصه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید