برنامه ساخت فیلم سقوط هواپیمای مالزی فروخته شد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: برنامه ساخت فیلمی مبنی بر ماجرای گم شدن هواپیمای مالزی در بازار کن عرضه و فروخته شد.

برنامه ساخت فیلم سقوط هواپیمای مالزی فروخته شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، برنامه ساخت فیلمی مبنی بر ماجرای گم شدن هواپیمای مالزی در بازار کن عرضه و فروخته شد.

در ماه مارس هواپیمایی مسافری از کولالامپور، پایتخت مالزی راه افتاد و مقصدش پکن پایتخت چین بود اما هیچ وقت به هدفش نرسید. بعد از جست و جوهای فراوان که البته هیچ نقطه روشنی نداشت مسئولان اعلام کردند که احتمالا این هواپیما در جنوب اقیانوس هند سقوط نموده و همه 239 مسافرش به احتمال قریب به یقین مرده اند.

این تراژدی ایده فیلم The Vanishing Act است. فیلمی که در بازار کن سال جاری عرضه شد. سازندگان این فیلم معتقدند که اثرشان روایت گر داستانی گفته نشده از ماجرای هواپیمای مالزیایی است. با این وجود دست اندرکاران این فیلم اعلام کردند که این فیلم اقتباسی مستقیم از ماجرای هواپیمای مالزی نیست و اتفاقاتی برای سینمایی تر شدن اثر به آن اضافه شده است. سریتما دوتا مدیر روابط عمومی این پروژه در مصاحبه اش با آسوشیتد پرس بیان کرد که تنها شباهت فیلم با ماجرای اصلی گم شدن هواپیما است. چرا که اگر آنها می خواستند یک اقتباس کامل از این واقعه داشته باشند کارشان به خاتمه نمی رسید. چرا که داستان این هواپیما روز به روز عوض می گردد و افرادی که اصل داستان را می دانند چندان زیاد نیستند.

این فیلم توسط کارگردان هندی، روپس پل کارگردانی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 760

به "برنامه ساخت فیلم سقوط هواپیمای مالزی فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ساخت فیلم سقوط هواپیمای مالزی فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید