مراکز خرید استثنایی کوالالامپور

به گزارش تور روسیه ارزان، بهترین مرکز خرید کوالالامپور

کوالالامپور یکی از بزرگترین تفرجگاه هایی است که مراکز خرید آن از خیابان بوتیگ بینتانگ تا به بتالینگ کشیده شده اند.

مراکز خرید استثنایی کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

اما اگر اقامت شما در این شهر تنها برای چند روز است، و در واقع سفری چند روزه است، نقطه بزرگی را برای آغاز انتخاب نمایید.

خبرنگاران در اینجا، چهار مورد از بهترین مراکز خرید کوالالامپور را برای شما آماده نموده است:

مرکز خرید (Curve)

این مرکز خرید در غرب کوالالامپور واقع شده است. محیط داخلی این مرکز بسیار زیبا و دلنشین طراحی شده است. تمام سالن های غذاخوری در فضایی کاملا باز قرار گرفته اند. گفتنی است که این گردشگاه به ترافیک و مرکز اصلی شهر بسیار نزدیک است.

ایکیا و تسکو از جمله فروشگاه های مشهوری به شمار می روند که در این مرکز خرید قرار دارند. با توجه به این موضوع، مرکز خرید کرو (Curve) به عنوان یکی از مهم ترین محیط های محبت آمیز و خانوادگی در این شهر در نظر گرفته شده است. اواخر هفته، بسیاری از خانواده ها به همراه فرزندان کوچک خود به این مرکز خرید رفته و به خرید مایحتاج خود می پردازند. وجود آن ها گواه روشنی بر این ادعا است. در رستورانهایی این مرکز غذاهای محبوب مالزی را می توانید امتحان کنید و از آن لذت ببرید

مرکز خرید مید ولی (Mid Valley)

این مرکز خرید نمی تواند به لحاظ تجمل و زیبایی با فروشگاه های خیابان بوتیگ بینتانگ برابری نماید. این فروشگاه بزرگ به دلیل فروش اجناس ارزان و مقرون به صرفه به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید موجود در کوالالامپور در نظر گرفته شده است. بر خلاف مرکز خرید کرو (Curve)، تعداد رستوران ها، فروشگاه ها، و حتی صفحات تبلیغاتی بزرگ در این فروشگاه بسیار کمتر است. فروشگاه های (Metrojaya) و (Aeon)، تنها مغازه های معروف این مرکز خرید به شمار می روند.

در این مرکز تنها دو غذاخوری کوچک به چشم می خورد. یکی از آن ها در طبقه دوم پاساژ قرار گرفته است که به دلیل سرو غذاهای ارزان، بسیار معروف و حائز اهمیت است.

اگر شما واقعا به خرید های مجلل احتیاج ندارید و یا نمی خواهید هزینه زیادی را برای آن صرف نمایید، به این مرکز خرید سر زده و از آن لذت ببرید.

مرکز خرید رویال سلانگور (Royal Selangor)

درب ورودی مرکز خرید رویال سلانگور، توسط یک آبخوری بزرگ تزئین شده و به عنوان یکی از قسمت های نمادین در شرکت های مالزی در نظر گرفته شده است.

در این مرکز خرید، آلیاژ های قلع و سرب با یکدیگر ترکیب شده و توسط ضربه های سخت و محکم به ظرف های تزئینی بسیار زیبایی تبدیل می شوند. آشنایی با این هنر برای همگان آزاد است.

اگر قصد شما از سفر به این مرکز تنها گردش و دیدن مراکز مختلف است، تورهای رایگان می توانند شما را به کارخانه های ساخت این نوع آلیاژ هدایت کنند. همان طور که می دانید کارخانه قلع و سرب اسمیت، توسط یک جوان چینی و در سال 1885 تاسیس شد.

به طور طبیعی، در این مرکز بازدید فروشگاهی وجود دارد که برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. با این وجود، این مکان در لیست مراکز خرید کوالالامپور قرار گرفته است.

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square)

علاوه بر نیویورک و هنگ کنگ، کوالالامپور نیز دارای مرکز خرید تایمز اسکوئر است که در ضلع جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است.

پارک سرپوشیده مالزی، مرکز دوچرخه سواری برای خانواده ها و بزرگسالان، بازار شبانه تایپه (که در طبقه سوم واقع است)، علائم نئونی چشمک زن، دکه ها و فروشگاه های مواد غذایی، و همچنین پله های موزیکال (گراند) که به فیلم بزرگ ساخته تام هنکس اشاره دارند به عنوان ویژگی های بسیار جذاب این مجموعه در نظر گرفته شده اند.

این مرکز بازدید، مقام نهمین ساختمان بلند جهان را نیز به خود اختصاص داده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 644

به "مراکز خرید استثنایی کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید استثنایی کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید