بسیاری از حملات سایبری در مرکز مدیریت راهبردی افتا دفع می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: عرصه نوین دفاعی کشور در حوزه سایبری به طور طبیعی با تهدیدات جدی دشمن روبرو است و خوشبختانه مرکز مدیریت راهبردی افتا (امنیت فضای تبادل اطلاعات) بسیاری از حملات را به موقع شناسایی، پیشگیری و دفع می نماید.

بسیاری از حملات سایبری در مرکز مدیریت راهبردی افتا دفع می گردد

محمود عباس زاده مشکینی روز دوشنبه با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مرکز مدیریت راهبردی افتا (امنیت فضای تبادل اطلاعات) گفت: هدف از این بازدید در جریان نهاده شدن نمایندگان مجلس از کارکردها، ماموریت ها و محدودیت های این مجموعه بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان این بازدید نحوه مدیریت، پیشگیری و مقابله با تهدیدها و حملات سایبری به ویژه حملات سایبری اخیر در حوزه وزارت نفت و راه و شهرسازی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

عباس زاده مشکینی ادامه داد: عرصه نوین دفاعی کشور در حوزه سایبری به طور طبیعی با تهدیدات جدی از طرف دشمن روبرو است و خوشبختانه این مرکز با توانمندی، بسیاری از حملات را به موقع شناسایی، پیشگیری و دفع می نماید.

وی گفت: این مرکز برای کاهش آسیب پذیری زیرساخت های حیاتی، تهدیدات را دائما رصد می نماید. بدیهی است که تقویت سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه اجتناب ناپذیر است که در دنیا پیچیده امروزی امنیت اساسی ترین مولفه مانایی و توسعه هر کشوری است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2200

به "بسیاری از حملات سایبری در مرکز مدیریت راهبردی افتا دفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسیاری از حملات سایبری در مرکز مدیریت راهبردی افتا دفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید