هیئت مالی استان قزوین به ایتالیا سفر می نماید

به گزارش تور روسیه ارزان، استاندار قزوین گفت: مجموعه مالی استان قزوین آمادگی سفر کاری به ایتالیا را دارد تا بتواند از نزدیک با ظرفیت های ایتالیا آشنا شده و توانمندی های صنعتی ایتالیا را درک کند.

هیئت مالی استان قزوین به ایتالیا سفر می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین فریدون همتی امروز در دیدار با نماینده کشور ایتالیا در امور سرمایه گذاری که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار گردید، گفت: در فضا جدیدی که در کشور تحت عنوان پسا برجام به وجود آمده و رفت و آمدها بین کشورهای مختلف و سرمایه گذاران ایرانی افزایش یافته علاقه مندی ایتالیا در میان سایر کشورها بیشتر احساس می گردد و به همین دلیل به دنبال افزایش روابط تجاری با ایتالیا هستیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین ایتالیا را به بسیاری از کشورهای دیگر ترجیح می دهد چرا که مردم و دولت از این کشور خاطره بدی ندارند و به ایتالیا هم مردم و هم دولت علاقه مندی خاصی دارد.

استاندار قزوین مطرح نمود: استان قزوین به دنبال این است که اقدامات کوچک، متوسط و بزرگ به موازات یکدیگر انجام دهد چرا که در این استان ظرفیت های زیادی در زمینه های مختلف وجود دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده گردد.

همتی اعلام کرد: در جلسه ای که با سفیر ایتالیا در قزوین برگزار گردید اعلام کردیم که اراداه قزوین برای اقدامات مشترک بسیار جدی است و به دنبال افزایش روابط تجاری و مالی خود با ایتالیا هستیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین در زمینه های مختلف کشاورزی، علمی، فناوری، صنعتی، گردشگری و غیره ظرفیت های زیادی را دارد و باید با یک تفکیک وظیفه مناسب بتوانیم سبب توسعه روابط قزوین و ایتالیا شویم.

استاندار قزوین گفت: موقعیت استان قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت، جذابیت های تاریخی و اقلیمی ظرفیت برای گردشگری و سرمایه اری بسیار مطلوب ارزیابی می گردد که در این راستا باید بتوانیم سطح تعاملات را در زمینه های مختلف با کشورهای مختلف مانند ایتالیا افزایش دهیم.

وی بیان نمود: مجموعه مالی استان قزوین آمادگی سفر کاری به ایتالیا را دارد تا بتواند از نزدیک با ظرفیت های ایتالیا آشنا شوند و توانمندی ای صنعتی ایتالیا را درک کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 903

به "هیئت مالی استان قزوین به ایتالیا سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی استان قزوین به ایتالیا سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید