توخل: نیمار هفته هاست که بازی سطح بالایی از خود به نمایش می گذارد

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی پاری سن ژرمن پس از رجحان تیمش مقابل لیل در لوشامپیونه فرانسه از ستاره برزیلی تیمش تمجید کرد.

توخل: نیمار هفته هاست که بازی سطح بالایی از خود به نمایش می گذارد

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست ویکم لوشامپیونه فرانسه با گلزنی های نیمار در دقایق 28 و 52 (پنالتی) از سد میزبان خود، لیل گذشت، پس از این بازی گفت: ما نیمه اول بیشتر از نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم، این در حالی است که ضدحملات مان در نیمه دوم موفقیت آمیز نبود. ما در این بازی در بعضی موارد توپ را به سادگی از دست دادیم اما با این حال کنترل بازی را در اختیار داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما با تیمی قدرتمند در این بازی روبه رو شدیم که در خانه شکست ناپذیر بود و سرمربی خیلی خوبی هم دارد. همواره گفته ام که باید در چنین بازی هایی برای کسب نتیجه مطلوب، سخت کوشش کنیم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن همچنین در تمجید از ستاره برزیلی اش که یک عملکرد خوب دیگر را از خود به نمایش گذاشت، گفت: نیمار توانایی های فوق العاده ایی در دریبل زدن و سرعت بخشیدن به بازی دارد. او هفته هاست که بازی سطح بالایی از خود به نمایش می گذارد و هر سه روز یک بار چنین بازی را از خود ارائه می دهد. نیمار بازیکنی است که می تواند هر دقیقه دست به کارهای معمولی و خاص بزند. برای او خوشحالم و این گلزنی ها هم به او اعتماد به نفس می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1108

به "توخل: نیمار هفته هاست که بازی سطح بالایی از خود به نمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نیمار هفته هاست که بازی سطح بالایی از خود به نمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید