معرفی هتل ادمیرال میلان ، 4 ستاره

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل ادمیرال میلان | Admiral Milan Hotel

این هتل که دارای 60 اتاق در 6 طبقه می باشد، در 50 متری از نمایشگاه فیرا میلانو سیتی و ایستگاه قطار Milano Nord Domodossola واقع شده است و این اتاق ها دارای یک محیط قرن 18 هستند. تمام اتاق های هتل ادمیرال میلان Admiral Milan Hotel از لحاظ دوره های زمانی در 3 سبک مختلف: طلایی، الماس و کلاسیک طراحی شده اند. منطقه خرید شهری در 10 دقیقه پیاده روی و فرودگاه لیناته در 11 کیلومتری از هتل واقع شده است. این هتل انتخاب خوبی برای مسافران است که علاقه مند به کسب و کار، فوتبال و حمل و نقل عمومی مناسب است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ادمیرال میلان را مرور کنیم.

معرفی هتل ادمیرال میلان ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل ادمیرال میلان

این هتل 4 ستاره دسترسی به مرکز کسب و کار، خدمات استفاده از دستگاه فکس و فتوکپی و 2 اتاق کنفرانس دارد. تلویزیون در مناطق عمومی و روزنامه رایگان در لابی در دسترس است، با صبحانه رایگان پذیرای شماست و خدمات نگهبانی، انبار چمدان و خدمات حمل و نقل داخل شهری از دیگر امکانات و خدمات هتل به شمار می رود. خدمات تور و بلیط ارائه می دهد، دارای کارکنان چند زبانه می باشد و پارکینگ با پرداخت هزینه آن در دسترس است، اینترنت بیسیم رایگان در اختیار شماست، همچنین دارای خشک شویی کاملا مجهز نیز می باشد، شما می توانید از خدمات 24 ساعته بخش پذیرش بهره ببرید و با فرآیند ورود و خروج سریع روبرو شوید.

این هتل همچنین دارای اسانسور و کارکنان چند زبانه می باشد که به زبان های ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، فرانسه، اسپانیا و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 12:00 و ساعت خروج از ساعت 7:00 تا 12:00 می باشد. علاوه بر تمام امکاناتی که ذکر شد این هتل دارای یک کافه می باشد که مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن استفاده نمایند، نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) و همچنین صبحانه بوفه ای هر روز در این هتل ارائه می گردد که خدمات اتاق به صورت 24 ساعته می باشد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هتل دارای عایق صدا، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی،اتو و میز اتو و تلفن می باشد. ملافه های تمیز و اینترنت وای فای نیز بصورت رایگان و در فضای حمام که با معماری مدرن همراه است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. اتاق ها بسیار شاده تزئین شده اند با این حال اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید و خدمات اتاق نیز در ساعات محدود صورت می گیرد امکان استفاده یک فرزندتان کمتر از 12 سال که با شما همراه است رایگان می باشد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ادمیرال میلان

  • اتاق سینگل: 13 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای یک نفر و تراس و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق سینگل سوپریور: 25 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای یک نفر و تراس و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل: 19 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و تراس و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل سوپریور: 16 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و تراس و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تویین: 19 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام تراس و خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تویین: 16 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام تراس و خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تریپل: 25 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره دارد، همچنین صبحانه رایگان برای سه نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر میلان

  • بررا : 4 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. با ماشین تقریبا 14 دقیقه و با 36 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • دومو میلان: 3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 18 دقیقه راه خواهد بود. با حدود 43 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید. با مترو حدود 20 دقیقه زمان احتیاج دارد.
  • ورزشگاه آرنا سیویسا: 5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 7 دقیقه راه خواهد بود و با مترو حدود 18 دقیقه زمان احتیاج دارد.
  • ورزشگاه سن سیرو: 8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 12 دقیقه راه خواهد بود و همچنین با مترو حدود 18 دقیقه زمان احتیاج دارد.
  • سالن تئاتر لا اسکالا: 8 کیلومتر است که تاکسی 16 دقیقه ای ای شما را به محل می رساند.
  • قلعه اسفورزسکو: 2 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه لینات: 8 کیلومتر است که با تاکسی 32 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت و با اتوبوس 32 دقیقه به طول می انجامد.
  • فرودگاه میلان مالپنسا: 6 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 38 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ادمیرال میلان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 20145 میلان ام آی، 16 ، ویا دومودوسولا

Via Domodossola, 16, 20145 Milano MI, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 986

به "معرفی هتل ادمیرال میلان ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ادمیرال میلان ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید