معرفی هتل کورتیارد دانتون تورنتو ، 3 ستاره

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل کورتیارد دانتون تورنتو | Courtyard Toronto Downtown Hotel

این هتل که در سال 1958 ساخته شده است دارای 575 اتاق و 17 طبقه می باشد، در مرکز تورنتو واقع شده، 10 دقیقه پیاده از مرکز خرید ایتان و 2 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو کالج فاصله دارد. مرکز CN و گالری هنری انتاریو هر کدام 3 کیلومتر از هتل کورتیارد دانتون تورنتو Courtyard Toronto Downtown Hotel فاصله دارند. دانشگاه تورنتو نیز 10 دقیقه پیاده روی از این هتل دور است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل کورتیارد دانتون تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های بارسلونا را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل کورتیارد دانتون تورنتو ، 3 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل کورتیارد دانتون تورنتو

این هتل دارای خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 15 اتاق جلسه و فضای کنفرانس می باشد، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند. مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند و امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و مرکز تجاری 24 ساعته را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، امکانات ورزشی 24 ساعته و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک، روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. ورود به این هتل تورنتو از ساعت 16:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان این هتل همچنین به زبان های اسپانیایی، لهستانی، چینی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل کورتیارد دانتون تورنتو

از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به اتاق های تناسب اندام، استخر داخل سالن (تمام سال)، وان حمام و جکوزی داغ اشاره نمود. همچنین دارای یک کافه می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید سایر امکانات ورزشی و تفریحی شامل مینی گلف (هزینه اضافی)، اسب سواری خارج از سایت (هزینه اضافی)، بولینگ خارج از سایت (هزینه اضافی)، دوچرخه سواری خارج از سایت، پیاده روی خارج از سایت، اسکی خارج از سایت و زمین تنیس خارج از سایت (هزینه اضافی) می باشد. این هتل نیز یک رستوران به نام بیسترو Bistro دارد که صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های این هتل 3 ستاره دارای دسترسی به اینترنت بی سیم با هزینه اضافی، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و حوله می باشند. اتاق ها نیز با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل کورتیارد دانتون تورنتو

  • اتاق کویین با دو تخت دو کویین: 36 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 34 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس: 30 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کویین دولوکس: 36 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • سوییت کینگ با یک اتاق خواب: 44 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 8 کیلومتر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 13 دقیقه زمان احتیاج است. با پای پیاده هم شما 31 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان: یک کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 4 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 3 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن: برای رفتن به این برج 3 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی 11 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون: از این جاذبه 19 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این جهت را 51 دقیقه ای طی می نماید.
  • میدان یونگه دونداس: این میدان از شما 800 متر فاصله دارد که با تاکسی 3 دقیقه ای و با مترو، 3 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 1 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این جهت را 3 دقیقه ای طی می نماید و با 7 دقیقه اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 800 متر دورتر هستید. تاکسی شما را 5 دقیقه ای، اتوبوس 16 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون: از شما 70 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را یک ساعت و 30 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل کورتیارد دانتون تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON M4Y 1X7، تورنتو، خیابان یونگ 475

475 Yonge St, Toronto, ON M4Y 1X7, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 642

به "معرفی هتل کورتیارد دانتون تورنتو ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کورتیارد دانتون تورنتو ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید