معرفی هتل حیات رجنسی تورنتو ، 4 ستاره

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل حیات رجنسی تورنتو | Hyatt Regency Toronto Hotel

این هتل که در سال 1990 ساخته شده، دارای 394 اتاق در 20 طبقه می باشد، با 13 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. هتل حیات رجنسی تورنتو Hyatt Regency Toronto Hotel واقع در منطقه تفریحی در خیابان King در مرکز شهر تورنتو می باشد. باشگاه کمدی دوم شهر، تئاتر شاهزاده میله ها و سالن رو تامپسون در 5 دقیقه پیاده روی این هتل هستند. مرکز راجرز و برج CN کمتر از 500 متر فاصله دارند. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل حیات رجنسی تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل حیات رجنسی تورنتو ، 4 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل حیات رجنسی تورنتو

خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل خدمات برگزاری رویدادها شامل فضای کنفرانس و 18 اتاق جلسه می باشد، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. در نظر داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. دستگاه خودپرداز بانک، روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل تورنتو از ساعت 16:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل حیات رجنسی تورنتو

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن، استخر در فضای باز (فصلی)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد، همچنین کافه هتل که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط دلنشین هتل لذت ببرید. این هتل نیز یک رستوران دارد که صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد. صبحانه بوفه روزانه در اتاق ناهار خوری از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 صبح (با هزینه اضافه) سرو می شود و سرویس اتاق در ساعات محدود در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و ضد آلرژی و حوله می باشند. اتاق ها نیز با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل تورنتو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل حیات رجنسی تورنتو

  • اتاق کویین با چشم انداز شهر: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کویین: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ با چشم انداز شهر: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق دبل با دو تخت دو نفره: 27 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ بزینس: 26 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • سوییت دولوکس: 49 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 400 متر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 2 دقیقه زمان احتیاج است. با پای پیاده هم شما 9 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان:2 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 5 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 13 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن:برای رفتن به این برج 600 متر را باید طی کنید. تاکسی 2 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 7 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون:از این جاذبه 21 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 25 دقیقه ای طی می نماید.
  • میدان یونگه دونداس:این میدان از شما 4 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 7 دقیقه ای و با مترو، 24 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 9 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 10 دقیقه ای طی می نماید و با 33 دقیقه اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 2 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 7 دقیقه ای، اتوبوس 28 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون: از شما7 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 6 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل حیات رجنسی تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON M5V 1J9، تورنتو، خیابان کینگ غربی 370

370 King St W, Toronto, ON M5V 1J9, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 634

به "معرفی هتل حیات رجنسی تورنتو ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل حیات رجنسی تورنتو ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید