توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی پرگل لیورپول برابر برنتفورد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- از هفته هفتم رقابت های لالیگا رئال مادرید میزبان ویارئال بود که در نهایت پیروز به کسب بیش از یک امتیاز نشد.

توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی پرگل لیورپول برابر برنتفورد

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید برای اولین بار در این فصل پیروز به گلزنی در یک مسابقه نشد تا با توقف خانگی مقابل ویارئال، 17 امتیازی شود و اختلاف در صدر جدول به 3 امتیاز با سویا برسد. در مقابل ویارئال به خوبی برنامه های هجومی حریف را خنثی کرد و برای پنجمین بار در 6 بازی فصل لالیگا مساوی کرد و جالب تر اینکه این چهارمین تساوی بدون گل تیم امری بود که آنها را 8 امتیازی کرد. در دقیقه `13 جدی ترین موقعیت بازی روی حرکت زیبای دانیوما برای ویارئال خلق شد اما ضربه عالی این بازیکن را کورتوا با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول این دیدار سریع اما نه چندان مجذوب کننده بدون گل مساوی به سرانجام رسید.

با شروع نیمه دوم، ادواردو کاماوینگا به جای رودریگو وارد میدان شد. دقیقه `50 ارسال ضربه ایستگاهی از طریق آسنسیو اما ضربه سر میلیتائو به شکلی خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه `54 ضربه خطرناک دانیوما با واکنش ناقص کورتوا دفع شد و میلیتائو توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه `57 رئال مادرید خوش شانس بود که گل نخورد و ضربه خطرناک آلکاسر از کنار دروازه به بیرون رفت و پائو تورس هم نتوانست خود را به توپ برساند.

دقیقه `73 لوکا مودریچ جای خود را به ادن هازارد داد. دقیقه `81 هم ایسکو به جای آسنیسو به بازی آمد. دقیقه `83 ارسال خوب هازارد و ضربه سر ایسکو با واکنش عالی رولی مهار شد. در نهایت فشار مادریدی ها در لحظات سرانجامی هم حاصلی نداشت و بازی با تساوی بدون گل تمام شد. رائول آلبیول هم به نام رجحانن بازیکن میدان انتخاب شد.

- تیم شگفت انگیز توماس فرانک که در هفته اول آرسنال را شکست داده بود، این بار یکی از مدعیان قهرمانی را متوقف کرد. برنتفورد با تساوی 3-3 خانگی مقابل لیورپول، موجب مجذوب کننده تر شدن کورس قهرمانی ابتدای فصل لیگ برتر انگلیس شد. در یک بازی مجذوب کننده و پر گل، برنتفورد اصلا از نام حریف خود نترسید و با ارائه یک بازی با برنامه، شاگردان کلوپ را آنفیلد متوقف کرد. لیورپول در این مسابقه توانست به بازی برشود اما هر بار با گل دیگری از سوی برنتفورد غافلگیر شد. بدون شک برنده اصلی این مسابقه، تماشاگران بی طرف بودند که 90 دقیقه فوتبال مجذوب کننده و دلچسبی را نظاره گر بودند.

شرح گل ها:

برنتفورد 1-0 لیورپول؛ پینوک (27): روی ارسال زمینی کانوس از سمت راست، تونی در دهانه دروازه تاثیر ریزی روی توپ گذاشت تا توپ در تیر دورتر به پینوک برسد و او هم به راحتی آن را وارد دروازه کند.

برنتفورد 1-1 لیورپول؛ ژوتا (31): روی سانتر دقیق هندرسون از سمت راست، ژوتا به هوا برخاست و آزادانه با ضربه سر خود گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

برنتفورد 1-2 لیورپول؛ صلاح (54): روی پاس قطری فابینیو، صلاح با فاصله کمی از خط آفساید حرکت رو به جلویی داشت و سپس با ضربه پای چپ از محوطه شش قدم، حساب کار را 2-1 به سود لیورپول کرد.

برنتفورد 2-2 لیورپول؛ یانلت (63): پس از آن که مدافع پیش تاخته برنتفورد توپ را با شدت زیادی به تیر افقی دروازه لیورپول کوبید، حمله تیم میزبان ادامه یافت و در نهایت یانلت در تیر دورتر با یک ضربه سر توپ را از خط دروازه عبور داد تا تلاش الکساندر آرنولد برای بیرون کشیدن توپ بی فایده باشد.

برنتفورد 2-3 لیورپول؛ جونز (67): جونز پس از دریافت پاس رابرتسون، با شوت سرکشی از پشت محوطه جریمه تیمش را پیش انداخت و ثانیه هایی بعد جای خود را به فیرمینو داد.

برنتفورد 3-3 لیورپول؛ ویسا (82): تعویض طلایی فرانک در شلوغی های دهانه دروازه لیورپول خودش را به توپ رساند و با یک ضربه چیپ، آلیسون را مغلوب کرد.

- در دیداری که هر دو تیم بارها فرصت پیروزی را داشتند و موقعیت های بسیار زیادی به وجود آمد، در نهایت گاسپرینی و اینزاگی به تساوی رضایت دادند. از هفته ششم رقابت های سری آ اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان آتالانتا بود. اینتر خیلی زود در دقیقه 5 از طریق لائوتارو مارتینز به گل رجحان رسید و در ابتدای بازی تیم برتر میدان بود اما با گذشت زمان، رفته رفته آتالانتا تسلط خود را به بازی نشان داد و با 2 گل از مالینوفسکی و تولوی توانست کامبک بزند.

اینتر در ابتدای نیمه دوم هم تیم برتر بود و توانست حملات زیادی را روی دروازه آتالانتا انجام دهد و در نهایت ادین ژکو در دقیقه 71 کار را به تساوی کشانید. اتفاقات بازی در ادامه هم بسیار زیاد بود. در دقیقه 85، دی مارکو پنالتی اینتر را به تیرک افقی دروازه کوباند و آن را از دست داد. در دقیقه 88 هم گل پیکولی از طریق VAR مردود اعلام شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2124

به "توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی پرگل لیورپول برابر برنتفورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف رئال مادرید مقابل ویارئال، تساوی پرگل لیورپول برابر برنتفورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید