تولید دستگاههای پوشش دهی با طلا

به گزارش تور روسیه ارزان، احمد مهدوی ، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید کننده دستگاهها پوشش دهی نانو ساختار در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دستگاه پوشش دهی طلا، سیستمی است که در کنار میکروسکوپ های الکترونی قرار می گیرد و می تواند با دقت یک نانومتر پوشش های نازکی از فلزهای طلا، پلاتین، پالادیوم و... را روی هر زیر لایه ای از فلز و غیر فلز ایجاد کند.

تولید دستگاههای پوشش دهی با طلا

وی با بیان اینکه این پوشش می تواند باعث شود به راحتی نمونه ای که از پوشش طلا ایجاد شده را زیر میکروسکوپ ببینیم، بیان داشت: همچنین این پوشش محصول نهایی را رسانا می کند.

به گفته مهدوی، نمونه هایی که با این دستگاه از پوشش فلزی برخوردار می شوند در اپتیک، فتونیک، نانو تکنولوژی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه با استفاده از این دستگاه می توان قطعات تراشکاری را نیز پوشش داد، خاطر نشان کرد: بدین واسطه عمر قطعات تراشکاری افزایش می یابد.

مدیر عامل این شرکت در خصوص صادرات دستگاه تولید شده خاطر نشان کرد: تا کنون دستگاه پوشش دهی طلا را به استرالیا، نیوزلند، روسیه، هلند، انگلیس، ایتالیا، پرتغال و استونی صادر کرده ایم.

عضو هیات علمی دانشگاه هواپیمایی کشوری با بیان اینکه قیمت این دستگاه نسبت به نمونه های خارجی،پنجاه درصد کاهش یافته است، افزود: همچنین دستگاه پوشش دهی از کیفیت بالایی نسیت به سایر نمونه ها برخوردار است.

به گفته مهدوی، در حال حاضر، نمایندگی فروش در کانادا، روسیه، استرالیا، افریقای جنوبی و انگلیس داریم.

وی گفت: این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است ولی درصدد هستیم که ظرف یک تا دو سال آینده کیفیت دستگاه را ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 854

به "تولید دستگاههای پوشش دهی با طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید دستگاههای پوشش دهی با طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید