جاذبه های گردشگری پاتایا

به گزارش تور روسیه ارزان، در سال 1960 این شهر که مرکز ایالت ساحلی بود آغاز به رشد و توسعه کرد علت این امر ورود پرسنل ارتش آمریکا بود که از جنگ ویتنام باز گشته بودند.؛ این اتفاق بنام R&R یا همان استراحت و سرگرمی شناخته شد.

جاذبه های گردشگری پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

در آن موقع ناگهان تایلندی ها قابلیت های مالی پاتایا را آشکار ساخته و این منطقه به عنوان یکی از تفرجگاههای بین المللی شناخته شد.

امروزه پاتایا به عنوان یکی از شلوغ ترین مکان هایی که انواع امکانات تفریحی در آن واقع شده است شناخته می گردد. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان تور پاتایا می باشد و هر ساله گردشگران زیادی این مقد جذاب را برای تفریح و استراحت انتخاب می نمایند.

بیشتر هتل ها به علت اینکه دریاهای اطراف پاتایا برای شنا مناسب نیستند دارای استخر شنا هستند.

در صورتی که شنا در مراحل بعدی تفریحات شما واقع شده است می توانید با اجاره یک اتاق به گردش در جزایر مرجانی اطراف بپردازید یا می توانید سوار اتوبوس شده و با طی مسیری 15 دقیقه ای به ساحل جمتین رفته که دارای سواحلی تمیز و گسترده است. ماجراجویان می توانند ماهیگیری، جت اسکی، و اسکی روی آب را تجربه نمایند در حالیکه سایر افراد نیز می توانند با ماهیگیری خود را مشغول نمایند و شانس خوردن نیزه ماهی های بزرگ را از دست ندهند.

در جزیره مرجانی KO LARN شما می توانید جهانی زیر آب را در قایق هایی که دارای کف شیشه ای هستند مشاهده نموده و انواع ماهی های گرمسیری و مرجان ها را به طور واضحی ببینید.

بسیاری از این نوع سفرهای گردشگری جهت غواصی از اینجا شروع می گردد. تورهای زمینی به آسانی جهت برنامه ریزی برای سفر ها در دسترس هستند.

نمایش های پایکوبی محلی هنرهای رزمی، جنگی خروس ها در سمت شرق باغ های گرمسیری با مناطق وسیع پوشیده شده از درختان نخل، گل های ارکیده و کاکتوس که در فاصله 15 کیلومتری پاتایا واقع شده برگزار می گردد.

همچنین می توانید از پارک پاتایا که یک پارک آبی است یا دهکده فیل های پاتایا که در آن فیل ها قدرت، مهارت و فرمانبرداریشان را نشان می دهند، دیدن کنید.

برای اینکه بتوانید تجربه دیدن مراسم مذهبی عجیبی را هم داشته باشید از محل معبد حقیقت که توسط خراطی های چوبی تزئین شده دیدن کنید. در این محل یک مجسمه 105 متری واقع شده است که بر اساس فلسفه هندویسم-بودیسم ساخته شده است.

در پاتایا می توانید انواع متنوعی از غذاهای لذیذ را تجربه کنید. در رستوران ها انواع غذاهای درجه یک با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می گردد و تفریحات و سرگرمی های شهری پاتایا می تواند جوابگوی انواع سلیقه ها باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 597

به "جاذبه های گردشگری پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید