حمله سگ های نگهبان به اراذل و اوباش فراری!

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از بازداشت دو شروری اطلاع داد که در باغی مخفی شده بودند و گفت: این متهمان توسط سگهای نگهبان باغ مورد حمله قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.

حمله سگ های نگهبان به اراذل و اوباش فراری!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از تسنیم، سرهنگ سعید راستی با اعلام خبر بازداشت چند شرور در تهران اظهار کرد: چندی پیش تعدادی از اوباش سابقه دار شهر تهران با نوچه پروری و کری خوانی در فضای مجازی و انتشار کلیپ هایی از شرارت های خود در شبکه های اجتماعی، موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند که آنالیز موضوع در دستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران مطرح کرد: در تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان در چند نقطه از شهر تهران شناسایی شد و نتیجه آنالیز های پلیس در اختیار مقام قضائی نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه دو تن از متهمان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان در حوالی شهر ری در حالیکه قصد تغییر مکانشان را داشتند، دستگیر شدند، گفت: در آنالیز های بیشتر از مخفیگاه این افراد چند قبضه سلاح سرد کشف شد و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با دستگیری این دو شرور، کوشش برای بازداشت دو همدست آنها ادامه داشت که مأموران در رصدهای اطلاعاتی دریافتند دو شرور دیگر از ترس گرفتار شدن در دام پلیس به یک باغ شخصی در حوالی کهریزک گریخته و قصد دارند در این باغ مخفی شوند.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهمان جدید بلافاصله شناسایی شد، اضافه نمود: پیش از ورود مأموران پلیس به مخفیگاه متهمان، آنها توسط سگ های نگهبان بدون قلاده این باغ مورد حمله نهاده شده و از ناحیه بازو و پا به شدت مصدوم شده بودند و در نهایت با حضور نیروهای امدادی برای ارائه خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بیان نمود: در نهایت هر چهار متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی ضمن هشدار به کری خوانان در فضای مجازی یادآور شد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را به آنها نخواهد داد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه 110، پلیس را در این راستا همراهی نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1707

به "حمله سگ های نگهبان به اراذل و اوباش فراری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سگ های نگهبان به اراذل و اوباش فراری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید