خبرنگاران خاتمه دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال کشور، نماینده گرگان پنجم شد

به گزارش تور روسیه ارزان، گرگان - خبرنگاران - دور رفت رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول مردان کشور در گروه چهارم منطقه شمال به میزبانی گلستان با قرار دریافت نمایندگان خراسان رضوی در رده های اول و دوم و جایگاه پنجمی تیم شهرداری نوین گرگان به پایان رسید.

خبرنگاران خاتمه دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال کشور، نماینده گرگان پنجم شد

پنجمین و آخرین روز این رقابت ها عصر و شامگاه چهارشنبه با انجام سه دیدار در سالن بسکتبال امام خمینی (ره) گرگان پیگیری شد که در پایان تیم های خانه بسکتبال خراسان رضوی 92 بر 81 مقابل تیم ملوان بندرانزلی، آویژه صنعت پارسا مشهد 58 بر 48 مقابل کاله تهران و شهرداری نوین گرگان 69 بر 62 مقابل مهرام شهرقدس به رجحان رسیدند.

در پایان رقابت های دور رفت، تیم خانه بسکتبال خراسان رضوی با پنج برد و 10 امتیاز صدرنشین شد، آویژه صنعت پارسا مشهد با چهار برد، یک باخت و 9 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و مهرام شهرقدس و ملوان بندرانزلی با 2 پیروزی و سه شکست و هفت امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده سوم و چهارم ایستادند.

تیم های شهرداری نوین گرگان میزبان این رقابت ها به همراه کاله تهران با یک برد و چهار شکست 6 امتیاز کسب کردند اما نماینده گلستان به دلیل تفاضل گل بیشتر در مکان پنجم قرار گرفت و تیم کاله آخر شد.

فدراسیون بسکتبال هنوز زمان و میزبان دور برگشت این رقابت ها را اعلام نکرد.

دور رفت این مسابقات به صورت متمرکز از 11 دی به میزبانی گرگان آغاز شد و 6 تیم شرکت کننده به مدت هفت روز با هم مسابقه دادند.

رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول با حضور 38 تیم در هفت گروه مناطق شمال و جنوب در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1738

به "خبرنگاران خاتمه دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال کشور، نماینده گرگان پنجم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خاتمه دور رفت لیگ دسته اول بسکتبال کشور، نماینده گرگان پنجم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید