حسین کعبی: گروه فولاد گروه مرگ است؛ شرایط طوری شده که فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران (پانا) - مربی فولاد خوزستان از انگیزه بالای بازیکنانش برای روبرو شدن با النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قرمانان آسیا اطلاع داد.

حسین کعبی: گروه فولاد گروه مرگ است؛ شرایط طوری شده که فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین کعبی مربی تیم فولاد در گفت وگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان در مورد آخرین شرایط تیم فولاد پس از رجحان برابر الوحدات گفت: ابتدا باید به مردم خوب ایران خصوصا خوزستانی ها بابت برد و کسب سه امتیاز تبریک عرض کنم. در ملاقات شنبه شب هرچه از بازیکنان خواستیم در زمین اجرا کردند و توانستیم برنده بازی باشیم.

وی همچنین در صحبت هایش گریزی به بازی السد زد و گفت: ما 88 دقیقه فوق العاده عمل کردیم و توانستیم از حریف جلو بیفتیم اما متاسفانه در دقیقه 89 به دلیل یک غفلت و اشتباه گل را دریافت کردیم. می توانستیم برنده بازی باشیم اما فوتبال همین است و هر لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. تیم السد مربی و بازیکنان حرفه ای زیادی دارد که در دقایق خاتمهی به کارشان آمد و توانستند از ما تک امتیاز بگیرند و باید خشنود باشند.

مدافع راست سابق تیم ملی در مورد غیبت تعدادی از بازیکنان تیمشان در ملاقات با الوحدات اردن گفت: وقتی هر سه روز بازی می کنیم فشار زیادی روی بازیکنان است و البته فشار روی بازیکنان ما بیشتر است چرا که یک ملاقات بیشتر انجام داده ایم و همچنین در گروه مرگ قرار داریم. به نظر من بازی سنگین و پرفشاری مقابل تیم اردنی داشتیم و در این ملاقات به چند بازیکن خود استراحت دادیم. هدفمان این است تا از همه بازیکنان بازی بگیریم و هرکس آماده تر از نظر بدنی و فنی باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت. شب گذشته النصر برابر السد پیروز شد و همه چیز را در گروه پیچیده تر کرد. باید نیم نگاهی به جدول داشته باشیم و بدانیم که چهار بازی خیلی سخت دیگر داریم که هرکدام حکم فینال برای ما دارد. باید خیلی خوب ریکاوری کنیم تا بازیکنان در ملاقاتهای آینده بتوانند بالاترین عملکرد خود را داشته باشند.

حسین کعبی دلیل پیروزیت فولاد در سه ملاقات اخیر آسیایی را اینچنین می داند: همدلی و خواستن بازیکنان، مربیان و تمامی اعضای تیم دلیل اصلی آن است. ما هرچه از بازیکنان می خواهیم در زمین انجام می دهند و با جان و دل بازی می نمایند تا مردم ایران، خوزستان و خانواده های خود را شاد نمایند و سرافراز به خوزستان بازگردیم. ان شاءالله که اتفاقات خوب در ملاقاتهای آینده نیز برای تیم ما بیفتد و بتوانیم باعث شادی مردم شویم.

کعبی همچنین در مورد بررسی کامل کادرفنی از تیم های مقابل فولاد نیز گفت: همه دوستان نزدیک و کسانی که در اردو هستند، شاهدند که ما کلا خواب نداریم و تمام وقت دوروزه تا بازی را برای بررسی تیم حریف قرار می دهیم. ما 7-8 بار فیلم های تیم مقابل را می بینیم تا تمام نقاط ضعف و قوت را متوجه شویم و بتوانیم آن را به بازیکنان گوشزد کنیم. وظیفه ما این است که در جلسه بررسی وقت بگذاریم و بتوانیم هدایت های کامل و درستی به تیم خودمان بدهیم.

وی درباره بسته بودن پنجره جابجایی فولاد و تاثیر آن روی تیم در مسابقات اینچنینی اضافه کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی در لیست داریم اما بسته بدن پنجره شرایط ما را خیلی سخت نموده است. تمام بازیکنان ما که در زمین هستند یا روی نیمکت یا سکو می توانند هر زمانی که احتیاج داشته باشیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند اما بازهم می توانستیم تقویت شویم اگر پنجره مان باز بود. فکر اصلی ما اکنون روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و دیگر به مسأله پنجره فکر نمی کنیم.

کعبی در مورد دو ملاقات متوالی با النصر عربستان نیز گفت: تیم های عربستانی خرج می نمایند و البته تیم های باکیفیتی هستند، دیدید که النصر پیروز شد السد را با سه گل شکست بدهد و شاید این موضوع پیش از آغاز مسابقه باور پذیر نبود اما رخ داد. شرایط ما گونه ای است که فرقی ندارد چه تیمی برابر ما بازی می نماید و تنها به فکر خوب بازی کردن، کسب سه امتیاز و شادی دل مردم خوزستان و ایران هستیم. گروه ما گروه مرگ است و ان شاءالله بتوانیم که از دو بازی آینده با النصر نتیجه خوبی بگیریم و پس از آن دو ملاقات دیگر را به سلامت به خاتمه برسانیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مربی تیم فولاد در خاتمه خطاب به طرفداران فولاد نیز گفت: هنوز کار ما تمام نشده است، خیلی خشنودیم که مردم شاد هستند و فیلم های زیادی از شادی مردم و طرفداران به دست ما رسیده که باعث خشنودی ما می گردد. از مردم می خواهم برای فرزندان خود دعا نمایند تا چهار بازی آینده را بتوانیم پیروز باشیم و بازهم خشنود شان کنیم، هنوز چیزی به خاتمه نرسیده و ما اول راه هستیم. نباید به سه بازی قبل راضی باشیم و باید هر روز برای پیروزیت بجنگیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1924

به "حسین کعبی: گروه فولاد گروه مرگ است؛ شرایط طوری شده که فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین کعبی: گروه فولاد گروه مرگ است؛ شرایط طوری شده که فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید