خبرنگاران 13 هکتار اراضی ملی صومعه سرا برطرف تصرف شد

به گزارش تور روسیه ارزان، رشت - خبرنگاران - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا گفت: با کوشش ماموران یگان حفاظت ، در شش ماه نخست سال جاری طی22 عملیات 13 هکتار از اراضی ملی ، از دست متصرفان خارج شد .

خبرنگاران 13 هکتار اراضی ملی صومعه سرا برطرف تصرف شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فرزین دلسوز روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طی این مدت 26 فقره پرونده بر اساس ماده 690 (تصرف اراضی) و ارجاع به مقام قضائی تنظیم شده است.

وی به کوشش یگان های حفاظت در راستای مبارزه با ساخت وساز های غیر مجاز اشاره و توضیح داد: با اقدام به موقع در 13مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری و برطرف تصرف اجرا شده است .

وی در ادامه از کشف و ضبط چوب آلات قاچاق به ارزش 680 میلیون ریال در این شهرستان اطلاع داد و افزود: در شش ماه گذشته 64 دستگاه خودرو حامل چوب آلات قاچاق توقیف شده که در آن یک هزار و 242 اصله چوب به حجم 32 متر مکعب کشف و ضبط شده است .

وی در ادامه با اشاره به کشف و ضبط 195 کیلوگرم زغال گفت: ماموران ما طی این مدت پیروز شده اند 451 عدد پالت جنگلی به وزن 9هزار و 20 کیلو گرم را کشف و ضبط نمایند .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه سرا با اشاره به اینکه انواع چوب آلات کشف شده از نوع راش، اوجا، توسکا، افرا بوده است افزود: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همه مردم است و همه باید در راستای حفاظت از آن و جلوگیری از نابودی عرصه های طبیعی کوشش نمایند.

شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان، دارای 21 هزار هکتار اراضی ملی، حدود سه هزار هکتار اراضی تالابی و بیش از پنج هزار هکتار جنگل در منطقه تنیان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1554

به "خبرنگاران 13 هکتار اراضی ملی صومعه سرا برطرف تصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 هکتار اراضی ملی صومعه سرا برطرف تصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید