خبرنگاران 60 میلیارد ریال برای بازسازی پردیس سینما بهمن شهرکرد هزینه شد

به گزارش تور روسیه ارزان، شهرکرد- خبرنگاران- مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: برای بازسازی پردیس پنج سالنه سبنما بهمن شهرکرد تا به امروز 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

خبرنگاران 60 میلیارد ریال برای بازسازی پردیس سینما بهمن شهرکرد هزینه شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی حسن زاده شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید نمود: این مبلغ از اعتبارات ملی سازمان سینمایی حوزه هنری کشور و موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبزِ حوزه هنری و با حمایت موسسه سینماشهر تامین و هزینه شد.

وی اضافه کرد: بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد تا به امروز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل و بهره برداری تا یک ماهه دیگر از آن احتیاجمند 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

حسن زاده توضیح داد: بخش ساختمان و ابنیه سازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به انتها رسیده و بهره برداری از این طرح فقط به خریداری و نصب تجهیزات احتیاج دارد.

وی یادآور شد: در فرایند بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، یک سالن با ظرفیت 483 جایگاه به چهار سالن کوچک تر با 401 جایگاه و بخش سینما روباز با قابلیت چتر باز و بسته شو ویژه چهار فصل سال تبدیل شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: با این اقدام می توان روزانه به صورت همزمان 10 فیلم در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد اکران کرد.

وی گفت: با این اقدام شهرکرد دیگر از دور اکران فیلمهای سینمایی روز ایران عقب نخواهد ماند.

حسن زاده تاکید نمود: به دنبال بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد سالن های مخصوص برگزاری کنفرانسها و همایش با عایق های صوتی و حرارتی در آن پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد درجه این سینما از ممتاز به مدرن (بالاترین رتبه سینمایی) ارتقا یافت.

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: بازسازی و فضاسازی پردیس سینما بهمن مرکز چهارمحال و بختیاری یک اقدام فرهنگی مطلوب به شمار می رود.

فرهاد رئیسی تاکید نمود: شهرداری شهرکرد با مصوبه شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری برای اجرای این طرح همکاری هایی در صدور پروانه و تامین بخشی از مصالح و ماشین آلات داشته است.

وی یادآور شد: مدیریت شهری برای یاری به تامین بخشی از هزینه های مربوط به پردیس سینما بهمن شهرکرد پیگیری می نماید.

رئیسی توضیح داد: با توجه به پیش بینی و راه اندازی سالن های همایش و کنفرانس در مجموعه پردیس سینما بهمن شهرکرد می توان بعضی از نشست های مهم استانی را در این مکان برگزار کرد.

وی گفت: تکمیل و بهره برداری سریع تر از پردیس سینما بهمن شهرکرد از مهم ترین طرح های موثر در توسعه زیرساخت های فرهنگی شهری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگاران،این سینما سال 1386 از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بازسازی و بهسازی شد و فعالیت خود را پس از چندین سال توقف شروع کرد.

شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1502

به "خبرنگاران 60 میلیارد ریال برای بازسازی پردیس سینما بهمن شهرکرد هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 60 میلیارد ریال برای بازسازی پردیس سینما بهمن شهرکرد هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید