خدمات متفاوت تور گروهی استانبول ایوار

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: داشتن آگاهی به شما یاری می نماید که برترین آژانس و برترین تور را برای سفر انتخاب کنید. تور استانبول ایوار، توری ایده آل برای سفر به ترکیه است. اما چرا؟

خدمات متفاوت تور گروهی استانبول ایوار

شهر استانبول مقصد بسیاری از گردشگرانی است که به ترکیه سفر می نمایند. این شهر توریستی با فروشگاه های فراوان و جاذبه های گردشگری بی نظیر، مقصدی عالی برای گردشگران علاقه مند به ترکیه محسوب می گردد.

اما سفر به استانبول، نکات مهم و مخصوص خودش را دارد که حتما پیش از سفر باید به آن ها توجه گردد. بعضی افراد به صورت انفرادی به این شهر سفر می نمایند و بعضی دیگر نیز همراه با تورهایی که به وسیله آژانس های مختلف برگزار می گردد، راهی این مقصد توریستی می شوند. اگر با آگاهی پایین قصد سفر با تور به استانبول را دارید، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید. داشتن آگاهی به شما یاری می نماید که برترین آژانس و برترین تور را برای سفر انتخاب کنید و بهتر بتوانید از زمان و هزینه ای که برای سفر به استانبول صرف می کنید، استفاده کنید.

چرا تور استانبول ایوار؟

همانطور که اشاره نمودیم، سفر به استانبول با استفاده از تور، در صورت نداشتن آگاهی کافی، می تواند چالش برانگیز باشد؛ چالش هایی مثل مشکل در حمل و نقل، مشکل در اقامت، مسائل ارتباطی با افراد محلی و مسائلی در گشت های شهری. آژانس ایوار با داشتن سابقه درخشان در زمینه برگزاری تور استانبول ترکیه، می تواند تمام این چالش ها را رفع کند. سفر به استانبول با شرکت در تور استانبول ایوار، سفری لوکس، خاطره انگیز و کم دردسر را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ سفری که در آن می توانید با خیالی آسوده از سفر لذت ببرید و بدون این که به فکر موارد مختلف باشید و دائما دغدغه داشته باشید، به بازدید از نقاط مهم گردشگری استانبول، خرید از فروشگاه های باکیفیت و گردش در منطقه ها طبیعی بکر بپردازید.

تور استانبول ایوار، توری ایده آل برای سفر به ترکیه است. اما چرا؟

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

  • پرواز با کیفیت: یکی از مهم ترین مواردی که برای سفر خارجی باید در نظر بگیرید، پرواز است. در تور استانبول ایوار، پرواز رفت و برگشت شما با هواپیمایی با کیفیت ترکیش ایرلاین انجام می گردد. این پرواز می تواند آغاز سفر شما را هر چه بیشتر خاطره انگیز کند.
  • راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر: برقراری ارتباط در کشورهای خارجی چالشی جدی برای بسیاری از گردشگران است. این چالش در سفر به استانبول بیشتر به چشم می آید؛ چرا که مردم در ترکیه به زبان انگلیسی مسلط نیستند و شما اگر ترکی استانبولی بلد نباشید، نمی توانید در مراکز گردشگری با مردم ترکیه ارتباط برقرار کنید. خبر خوش اینکه در تور استانبول ایوار، یک راهنمای گردشگری فارسی زبان از ابتدای سفر همراه شما خواهد بود و در تمام زمان هایی که احتیاج به برقراری ارتباط با مردم حلی داشته باشید، شما را همراهی خواهد نمود.
  • اقامت در هتل 5 ستاره لوکس: در کنار پرواز، هتل محل اقامت در یک سفر خارجی، از مهم ترین موارد سفر است. هتل های لوکس فراوانی در استانبول وجود دارند که بعضی از آن ها ممکن است توقعات شما از یک هتل 5 ستاره واقعی را برآورده ننمایند. اما در تور استانبول ایوار، خیال شما از بابت راحت است که در یکی از برترین هتل های 5 ستاره لوکس اقامت خواهید داشت.
  • بازدید از جاهای تماشای استانبول: استانبول به قدری نقاط تماشای دارد که احتمالا اگر بخواهید با سرچ و نقشه به آن ها سر بزنید، سردرگم می شوید. در تور استانبول ایوار، راهنمای فارسی زبان که شما را همراهی می نماید، به خوبی بر این شهر تسلط دارد و طبق یک برنامه ریزی تعیین، تمامی نقاط مهم شهر و جاذبه های گردشگری حیرت انگیز استانبول را به شما نشان خواهد داد. توجه کنید که بازدید از استانبول در بازه زمانی کوتاه، کار آسانی نیست و برنامه دقیقی احتیاج دارد.
  • بازدید از ساپانجا: ساپانجا نام شهری کوچک است که در شرق استانبول واقع شده. این شهر کوچک که بیشتر به عنوان ییلاق ساکنین استانبول شناخته می گردد، به واسطه جنگل های سرسبز، آب وهوای مطبوع، محیط آرام، دریاچه زیبا و معماری مجذوب کنندهش، لقب بهشت پنهان را از آن خود نموده است. در تور استانبول ایوار، به ساپانجا نیز سفر خواهید کرد و از برترین جاذبه های آن تماشا می کنید.

خدمات تور استانبول ایوار

آژانس ایوار با سال ها سابقه در زمینه برگزاری تور لوکس استانبول، خدماتی را برای سفری دلنشین و مجذوب کننده به ترکیه در نظر گرفته است که به برترین شکل احتیاجهای شما را پوشش می دهد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. بلیط رفت و برگشت ترکیش
  2. ترانسفر فرودگاهی
  3. اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه
  4. بیمه مسافرتی
  5. گشت شهری به همراه تور لیدر فارسی زبان و راهنمای محلی

در واقع، تفاوت اصلی تور استانبول ایوار با تورهای موجود در بازار به این مقصد گردشگری، در این است که ایوار یک تور کامل را به شما پیشنهاد می دهد؛ در حالی که دیگر آژانس ها، اغلب صرفا بسته سفر (شامل پرواز و هتل) به شما ارائه می دهند.

سفر به ساپانجا، پیشنهاد ایوار

آیا می دانید ساپانجا کجاست؟ ساپانجا منطقه ای شبیه به روستا است که در شرق استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است. بازدید از طبیعت زیبا و آب و هوای شگفت انگیز ساپانجا، به یکی از نقاط درخشان سفر شما به استانبول تبدیل خواهد شد.

تور ترکیه ایوار شامل سفر به استانبول و ساپانجا می گردد. به این معنا که شما ابتدا به استانبول سفر خواهید کرد و بعد از چند روز اقامت در این شهر، به ساپانجا می روید و دو روز را هم در یکی از برترین هتل های این منطقه اقامت خواهد نمود. حمل و نقل، اقامت و بازدید از ساپانجا به صورت کامل به عهده ایوار خواهد بود و شما درگیر هماهنگی ها نخواهید شد. بعد از اتمام مدت حضور در ساپانجا مجددا به استانبول بازمی شد. تماشا این منطقه مجذوب کننده، یکی از اصلی ترین تفاوت های تور استانبول ایوار با دیگر تورها و بسته های سفر موجود در بازار سفر به استانبول است.

نکات مهم تور ساپانجا ترکیه

همانطور که اشاره نمودیم، بازدید از ساپانجا می تواند به نقطه درخشان سفر شما تبدیل گردد. طبیعت بکر این منطقه در کنار منطقه ها تماشای آن، تجربه ای فراموش نشدنی برای تان خلق می نماید. اما سفر به ساپانجا، ممکن است به صورت انفرادی چندان آسان هم نباشد. هماهنگی با راهنمایان محلی که به زبان ترکی صحبت می نمایند، ناآشنا بودن با منطقه و امکان گم شدن در منطقه، ممکن است سفر به ساپانجا را به یک تجربه گردشگری تلخ و استرس زا تبدیل کند. به همین دلیل، بهتر است حتما با فردی آشنا و هدایت قابل اعتماد به ساپانجا بروید.

خوشبختانه ایوار با در نظر گرفتن این دغدغه، برنامه ای را طراحی نموده که طی آن شما بتوانید، بدون استرس و به آسانی به ساپانجا بروید و از سفری کوتاه به اطراف استانبول لذت ببرید.

علت تفاوت قیمت تور استانبول ایوار با دیگر تورها

مطمئنا با یک سرچ ساده در گوگل یا پرس و جو کردن در مورد تور استانبول ترکیه، با قیمت های مختلف روبرو می شوید که انتخاب از بین آن ها را به کاری بسیار سخت تبدیل می نماید. علت این تفاوت قیمت چیست؟ اصلی ترین علت تفاوت قیمت تورهای استانبول، خدماتی است که ارائه می گردد. بنابراین، همراه پیشنهاد می گردد که به جای مقایسه قیمت ها، ابتدا خدمات تورها را با هم مقایسه کنید.

از طرف دیگر، بسیاری از پکیج ها یا بسته های سفر که فقط شامل پرواز، اقامت و گاهی ترانسفر فرودگاهی هستند، به نام تور فروخته می شوند. درحالی که تور به مجموعه ای خدمات گفته می گردد که پرواز، اقامت، گشت شهری، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و بیمه را دربرمی گیرد. علت اصلی تفاوت قیمت تور استانبول ایوار با دیگر تورها نیز همین است. ایوار مجری مستقیم و ارائه دهنده معتبر تور استانبول است و همه خدماتی که از یک تور واقعی انتظار می رود را می توانید در تور استانبول ایوار دریافت کنید.

آشنایی با آژانس ایوار

آژانس ایوار از سال 1381 به صورت تخصصی در حوزه برگزاری تورهای اروپا، آسیا و آمریکا فعالیت می نماید و با سابقه ای که در این حوزه دارد، خدماتی معتبر و قابل اعتماد به شما ارائه می دهد. امروزه ایوار قابلیت اعزام سالانه 7 هزار مسافر را به مقاصد بین المللی دارد. قطعا تجربه سفر با تورهای ایوار، یک تجربه فراموش نشدنی برای همسفران خواهد بود. کارشناسان حرفه ای آژانس ایوار همراه شما هستند تا بتوانید برترین گزینه را برای سفر انتخاب کنید. شما می توانید با شماره 021-91009100 تماس بگیرید و با کارشناسان ایوار در تماس باشید. بعلاوه، می توانید با مراجعه به وبسایت ایوار به آدرس eavar.com با تورهای این آژانس مسافرتی آشنا شوید و در مورد شرایط، قیمت و زمان برگزاری این تورها اطلاعات دقیق کسب کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2578

به "خدمات متفاوت تور گروهی استانبول ایوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات متفاوت تور گروهی استانبول ایوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید