دانشگاه شهرکرد در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می پذیرد

به گزارش تور روسیه ارزان، دانشگاه شهرکرد بدون آزمون در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز برای سال تحصیلی 1399-1400 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه شهرکرد در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دانشگاه شهرکرد بدون آزمون در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز برای سال تحصیلی 1399-1400 دانشجو می پذیرد.

دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای که متقاضی پذیرش در مقطع دکتری (Ph.D) با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا فقط به وسیله ارسال پستی مدارک و یا تحویل حضوری مجاز هستند. مهلت ارسال فایل های مستندات متقاضیان تا 5 تیر 1399 خواهد بود.

گفتی است؛ دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد و یا نیمسال آخر دکتری حرفه ای نیز که تا 31 شهریور امسال فرصت دارند از انتها نامه خود دفاع نمایند و دانش آموخته شوند، به شرط برخورداری از شرایط الزامی جداول امتیازات، می توانند ثبت نام نمایند.

همچنین زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی کارشناسی ارشد حداکثر دو سال باشد و فقط دانش آموختگان نیمسال دوم 96-97 و بعد از آن، مجاز به شرکت در این پذیرش و ارسال مدارک است.

گفتنی است، که دانش آموختگان کارشناسی ارشد با شیوه آموزش محور و نیز دانشگاه های پیغام نور، غیرانتفاعی، علمی- کاربردی، مجازی، دانشگاه های آزاد، مؤسسات آموزشی وابسته به وزارتخانه ها و مؤسسات و پردیس های بین الملل (خودگردان) مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند؛ لذا متقاضیان مذکور از ارسال مدارک و پرداخت وجه ثبت نام، تماس های تلفنی و ارسال ایمیل جداً خود داری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1351

به "دانشگاه شهرکرد در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهرکرد در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید