دلیخت بهترین بازیکن لیگ هلند شد

به گزارش تور روسیه ارزان، کاپیتان جوان تیم فوتبال آژاکس به عنوان برترین بازیکن لیگ دسته اول هلند در فصل 19-2018 معرفی گردید.

دلیخت بهترین بازیکن لیگ هلند شد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، با سرانجام فصل لیگ دسته اول فوتبال هلند، ماتیس دلیخت، مدافع 19 ساله آژاکس به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی گردید.

کاپیتان جوان آژاکس که سال جاری با این تیم دو گانه قهرمانی لیگ و جام حذفی را کسب کرد و یکی از مهره های کلیدی در صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است، جوانترین بازیکن در تاریخ فوتبال هلند شد که توانسته جایزه کفش طلایی فوتبال باشگاهی این کشور را به عنوان برترین بازیکن فصل از آن خود کند.

پس از دلیخت که به آژاکس برای سرانجام دادن به ناکامی 5 ساله اش در فتح لیگ هلند یاری کرد، لوک دیونگ، مهاجم تیم پی اس وی آیندهوون نایب قهرمان اردویژه کفش نقره ای را گرفت و دوسان تادیچ دیگر بازیکن آژاکس پیروز به تصاحب کفش برنز شد.

این جوایز هر ساله توسط نشریه تلگراف هلند به بهترین های هر فصل لیگ دسته اول فوتبال این کشور اهدا می گردد و بزرگانی مانند یوهان کرایف فقید، فرانک ریکارد، رونالد کومان، روماریو، رونالد دی بوئر و لوئیس سوارس پیروز به کسب آن شده اند.

دلیخت پس از کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند گفت: افراد بزرگی پیروز به کسب این جایزه شده اند و اینکه نام من هم در این فهرست قرار می گیرد، انگیزه مضاعفی می دهد تا در حرفه ام برای رسیدن به هرآنچه که امکانش هست کوشش کنم. این جایزه برای سابقه من هم بسیار خوب است و به آن افتخار می کنم.

کاپیتان آژاکس که گفته می گردد در سرانجام فصل از این تیم جدا می گردد، در ماه سپتامبر در مراسم نشریه تلگراف جایزه خود را دریافت می نماید. هم تیمی او فرنکی دیونگ که به بارسلونا پیوسته است هم در آن مراسم جایزه بهترین بازیکن استعداد فصل اردویژه را تحویل خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 501

به "دلیخت بهترین بازیکن لیگ هلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت بهترین بازیکن لیگ هلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید