ملاقات مخفیانه مقامات ایرانی و اماراتی؟ ، ادعای سفر مقامات بلندپایه ایران به ابوظبی در اوج تنش های منطقه ای

به گزارش تور روسیه ارزان، نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده در اوج تنش های منطقه ای تابستان گذشته، به ابتکار عمل امارات در اواخر ماه میلادی سپتامبر، هواپیمایی حامل مقامات بلندپایه ایرانی به ابوظبی رفته به این امید که از وخامت اوضاع کاسته گردد.

ملاقات مخفیانه مقامات ایرانی و اماراتی؟ ، ادعای سفر مقامات بلندپایه ایران به ابوظبی در اوج تنش های منطقه ای

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران، به ادعای این رسانه، وقتی ایران در مواجهه با کارزار فشار حداکثری امریکا به نوبه خود راه مقابله به مثل را انتخاب و تهدید کرد چنانچه قادر به فروش نفت خود نباشد، دیگران هم از چنین امتیازی برخوردار نخواهند بود، امارات که از متحدان نزدیک امریکا است، به صرافت افتاد که توافق صلح جداگانه ای با ایران داشته باشد.

اما ملاقات ادعایی مقامات ایرانی و اماراتی که مخفیانه برگزار شده، ظاهراً به منزله زنگ خطری بیخ گوش امریکا عمل نموده مبنی بر اینکه مبادا به این ترتیب، جبهه ضدایرانی اعراب تضعیف گردد.

نیویورک تایمز همچنین مدعی است که بعضی متحدان اروپایی امریکا از جمله انگلیس با این ایده کاخ سفید که تحریم های مالی ایران را تا سرانجام سال 2019 به پای میز مذاکره می آورد، مخالف بودند.

به ادعای این رسانه، سال گذشته، راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران، بارها به واشنگتن سفر کرد تا به آنها ارزیابی از دیدگاه های مقامات ایران بدهد چراکه به اذعان بعضی از صاحبنظران امریکایی، کمبود اطلاعاتی و عدم تماس مستقیم با ایران به کج فهمی واشنگتن از دیدگاه های مقامات ایران منجر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1037

به "ملاقات مخفیانه مقامات ایرانی و اماراتی؟ ، ادعای سفر مقامات بلندپایه ایران به ابوظبی در اوج تنش های منطقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مخفیانه مقامات ایرانی و اماراتی؟ ، ادعای سفر مقامات بلندپایه ایران به ابوظبی در اوج تنش های منطقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید