روایت ناشنوایان از دردسرهای روزهای کرونایی

به گزارش تور روسیه ارزان، با شیوع کرونا و همه گیر شدن استفاده از ماسک، ناشنوایان با مسائل و دردسرهای تازه ای روبرو شده اند.

روایت ناشنوایان از دردسرهای روزهای کرونایی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی برنامه تلویزیونیمکث از زمان شیوع کرونا و همه گیر شدن استفاده از ماسک این مساله مطرح شد که ناشنوایان دیگر قادر به لب خوانی نیستند و علاوه بر سایر مسائل در دوران شیوع کرونا، از نظر ارتباطات اجتماعی نیز دچار دردسر شده اند.

در پانزدهمین قسمت از برنامه مناسبتی مکث که شنبه شب شب ساعت 19:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، در بخش نخست، گیتی خامنه میزبان زنی ناشنوا (شیدا شهیدی) و زهرا بهرامی رابط در انجمن ناشنوایان است و پای صحبت های آنها خواهد نشست. میهمان بخش دوم برنامه (علیرضا ماه خان مقدم) نیز جوانی پیروز است که در کودکی ناشنوا بوده اما با جراحی کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده است.

برنامه مکث ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه های اجتماعی می رود، قصه های آدم ها و موقعیت هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیغام دهکردی، الهام پاوه نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می گردد.

4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1331

به "روایت ناشنوایان از دردسرهای روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت ناشنوایان از دردسرهای روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید