رونمایی از آشپزخانه هوشمند در نمایشگاه CES 2020

به گزارش تور روسیه ارزان، هدف از فراوری محصولات مربوط به آشپزی این است که همه کار های مربوط به پخت غذا در آشپزخانه انجام شوند. این سیستم هوشمند که جولیا (Julia) نام دارد، می تواند از عهده وزن کردن، خرد کردن و بخارپز کردن مواد غذایی برآید.

رونمایی از آشپزخانه هوشمند در نمایشگاه CES 2020

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در نمایشگاه CES 2020 از یک سیستم هوشمند برای آشپزی رونمایی شد که همه کار های مربوط به پخت غذا را انجام می دهد.

و به نقل از سی نت، در نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از یک سیستم آشپزی هوشمند هستیم که می تواند همه مراحل طبخ غذا از وزن کردن مواد تشکیل دهنده تا ورز دادن خمیر را به صورت اتوماتیک انجام دهد و با یک صفحه نمایش هوشمند جانبی کار می نماید.

هدف از فراوری محصولات مربوط به آشپزی این است که همه کار های مربوط به پخت غذا در آشپزخانه انجام شوند. این سیستم هوشمند که جولیا (Julia) نام دارد، می تواند از عهده وزن کردن، خرد کردن و بخارپز کردن مواد غذایی برآید.

جولیا به یک نمایشگر هوشمند هشت اینچی موسوم به اسمارت چیکن هاب (Smart Kitchen Hub) و یک کتاب دیجیتال آشپزی مجهز است که به آن در آماده کردن غذا یاری می نماید. کاربر فقط باید دستور پخت غذای مورد نظر خود را انتخاب کند و مواد غذایی را به کار ببرد.

دستور های پخت، قابل تنظیم کردن هستند و به کاربر امکان می دهند غذا را مطابق سلیقه خود آماده کند. دوربینی که در نمایشگر تعبیه شده، می تواند مواد غذایی را که می بیند تشخیص دهد و دستور پختی برای آن ها ارائه کند. همچنین این نمایشگر، ویدئو هایی را برای آموزش مرحله به مرحله شامل می گردد که کاربر را برای انتخاب مواد غذایی و آشپزی هدایت می نمایند.

کاربر می تواند با استفاده از نمایشگر که به دستیار صوتی الکسا (Alexa) متصل می گردد، دستوراتی در خصوص فرآیند آشپزی بدهد. یک اپلیکیشن تلفن همراه موسوم به کوکینک پال (CookingPal) نیز امکان آنالیز و کنترل از راه دور آشپزی جولیا را فراهم می نماید.

جولیا حالت های متفاوتی برای آشپزی دارد و می تواند تنظیمات دما را طی فرآیند پخت غذا تغییر دهد. قیمت سیستم جولیا، کمتر از هزار دلار مشخص شده و قرار است در سرانجام سال 2020 برای فروش آماده باشد. شرکت سازنده میخواهد محصولات هوشمند بیشتری را برای آشپزخانه فراوری کند که فر هوشمند و اجاق گاز هوشمند را شامل می شوند.

منبع: فرادید
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1034

به "رونمایی از آشپزخانه هوشمند در نمایشگاه CES 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از آشپزخانه هوشمند در نمایشگاه CES 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید