زیباترین مدل آینه دکوری برای دکوراسیون منزل

به گزارش تور روسیه ارزان، آینه از عناصر دکوراتیو دکوراسیون هستند که هیچگاه هیاهو و شلوغی در دکوراسیون خانه بوجود نمی آورد. از آینه می توان بعنوان عنصر تمام نماینده برای دکوراسیون دیوار ویا تزیین مبلمان خانه استفاده کرد. در این مطلب به معرفی نمونه هایی از زیباترین و بهترین مدل آینه دکوری بعنوان عنصری دکوراتیو برای تزئیین خانه می پردازیم تا ایده های مناسبی برای انتخاب مدل آینه مورد نظر خود بدست آورده باشید. شاید بهترین کاربرد آینه برای اتاق های کوچک باشد آینه در یک لحظه می تواند فضای یک اتاق کوچک را عظیم تر جلوه دهد. آینه ها در انواع اقسام سبک ها و استایل ها فراوری می شوند که هر کدام با ویژگی های خاص خود دکوراسیون خانه را بکلی متحول می نمایند. دکوراسیون خانه شما از وجود آینه بهره های زیادی خواهد برد که در زیر بطور خلاصه تعدادی از این تاثیرات مهم را معین خواهیم کرد.

زیباترین مدل آینه دکوری برای دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مورد اول همان تاثیر بی نظیر آینه در عظیم نشان دادن اتاق ها و فضاهای کوچک است. آینه ها یک راه ارزان برای ایجاد حس فضایی عظیم را پیش روی ما قرار می دهند. آینه را بروی دیوار مقابل پنجره قرار بدهید و مشاهده کنید که چند برابر چهره آن مکان دستخوش تغعییرات می گردد. از آینه می توانید در قسمت ظرفشویی و پخت و پز آشپزخانه هم بهره ببرید تا هر چه بیشتر به بودن در آشپزخانه ترغیب شوید.

دومین مکان که آینه بیشترین تاثیرگذاری را دارد در قسمت شومینه خانه خواهد بود. بسیاری از خانه ها از شومینه بعنوان نقطه کانونی دکوراسیون منزل خود بخصوص در فصل زمستان استفاده می نمایند. برای افزودن بر این مورد می توانید آینه ای فریم دار را درست بالای شومینه قرار بدهید. این کار هم اتاق را عظیم تر نشان خواهد داد و هم سطحی انعکاس دهنده برای دکوراسیون خانه بوجود می آورد. اگر هم علاقه ای به سبک رمانتیک دارید می توانید در کنار آینه از شمعدانی های زیبا بهره ببرید.

سومین مکان مناسب برای قرار دادن آینه در راهروی ورودی خانه است. اگر راهروی ورود خانه شما طویل و تاریک است بهترین کار استفاده از آینه در این مکان هست زیرا هم محیط را روشن می نماید و هم توجهات را از راهروی طولانی خانه به سمت خود جلب می نماید.

مورد چهارم استفاده از آینه ها در کوچکترین قسمت هایی از دیوار است که فضای لازم برای قرار دادن زیباترین مدل آینه دکوری را فراهم می نماید. به عنوان مثال گاهی ستون های دیوار به شکلی ست که فاصله بین دو ستون، فضایی بسیار جالب و ایدئال برای قرار دادن یک مدل آینه دکوری زیبا را فراهم می نماید. با قرار دادن آینه در چنین مکانی می توان آن ستون ها را را از حالت ضمخت و بد شکل در معماری داخلی، به عنصری حاوی پیغام در کنار آینه تبدیل نمود.

پنجمین مکان جایی ست که شاید خیلی ها اصلاً نه عادت به استفاده به آینه در آن داشته باشند و نه از نظر منطقی استفاده از آینه در آنجا را درست بدانند اما می توان در این مکان هم از آینه هایی در ابعاد مختلف به راحتی استفاده کرد؛ آشپزخانه. بله در آشپزخانه منازل هم می توان و باید از آینه ها استفاده نمود زیرا خانم خانه ممکن است ساعت های مختلفی را در این قسمت مهم از منزل سپری کند در نتیجه، هم برای دیدن ظاهر خود و هم اینکه تغییری مناسب در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد شده باشد می توان بر روی دیوار بالای کابینت و یا دیوار بین کابینت و… جایی که از نظر قرار دادن آینه امن بوده و مانع از ضربه خوردن و شکستن آینه گردد از زیباترین مدل آینه دکوری در ابعاد مناسب استفاده نمود.

و اما ششمین مکانی که در منزل می توان از آن به راحتی برای بکار بردن بهترین مدل آینه دکوری استفاده نمود راهروی اتاق خواب هاست. اگر طراحی خانه شما به شکلی ست که اتاق ها در کنار یکدیگر و توسط راهرویی به هم متصل می شوند می توانید دقیقاً در انتهای راهرو و جلوی دیوار روبرویی از آینه ای عظیم و دکوری، برای دکوراسیون منزل استفاده کرد. این شیوه می تواند هم راهرو را زیباتر نموده و هم آن را بسیار عظیم و دلبازتر نشان دهد.

اینگونه استفاده کردن از آینه های دکوری در مدل های مختلف، می تواند دکوراسیون منزل را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهد.

در ادامه عکس هایی از زیباترین مدل های آینه در طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1533

به "زیباترین مدل آینه دکوری برای دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مدل آینه دکوری برای دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید