ساعت پخش ستایش 2 تغییر کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: بیستمین قسمت از مجموعه تلویزیونی ستایش 2 به کارگردانی سعید سلطانی به دلیل پخش زنده مسابقه تیم های ملی والیبال ایران-ایتالیا آدینه ساعت 17 روی آنتن می رود.

ساعت پخش ستایش 2 تغییر کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، بیستمین قسمت از مجموعه تلویزیونی ستایش 2 به کارگردانی سعید سلطانی به دلیل پخش زنده مسابقه تیم های ملی والیبال ایران-ایتالیا آدینه ساعت 17 روی آنتن می رود.

در ستایش 2: ستایش ماجرای زندگی خود را برای دخترش تعریف می نماید. نازگل کلافه و سرگردان است و ستایش سعی در توجیه رفتارش دارد. عاطفه نیز سعی در آرام کردن نازگل دارد. در ادامه نازگل به سراغ دلجویی از مادرش می رود. ستایش در جریان پیگیری های قضایی خود متوجه می گردد که هویت فرزندانش قابل اثبات است اما او باید تاوان اشتباه خود را پس بدهد. از سوی دیگر محمد خواهان دیدن مادرش است و حشمت فردوس نیز رستم را مامور می نماید تا محمد را پیدا نموده و نزدش بیاورد...

ستایش 2 کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی هر هفته آدینه ها از این شبکه روی آنتن می رود. زمان پخش باقی قسمت های سری دوم این سریال در ماه مبارک رمضان ساعت 19 خواهد بود.

قسمت بیستم ستایش را که روز آدینه 30 خرداد ماه روی آنتن می رود، به دلیل همزمانی با مسابقه والیبال ایران-ایتالیا ساعت 17 روی آنتن می رود.

لازم به ذکر است ساخت سری سوم این مجموعه نیز در دستور کار شبکه سه سیما واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 849

به "ساعت پخش ستایش 2 تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت پخش ستایش 2 تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید