علت تعطیلی دانشکده فرش هریس چیست؟

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون دانشکده فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز، علت تعطیلی دانشکده فرش هریس را تشریح کرد.

علت تعطیلی دانشکده فرش هریس چیست؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

عبداله میرزایی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دانشکده فرش هریس از سال 84 با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی شروع به کار کرد، گفت: مقطع کارشناسی رشته فرش نیز در این دانشکده ایجاد شد.

وی با تشریح علل تعطیلی این دانشکده، افزود: در طول حدود شش سال فعالیت دانشکده فرش هریس، دانشجویانی از استان های سراسر کشور مانند کرمان، اهواز و خراسان جنوبی داشتیم، اما مشکلاتی مانند نبود امکانات خدماتی و رفاهی کافی در این شهر برای پذیرش دانشجویان غیر بومی، وجود داشت.

وی ادامه داد: روبرو شدن دانشجویان با مشکلاتی مانند تردد با تاکسی و نبود مهمانپذیر، اقامتگاه و هتل در شهر باعث شد تا دانشجویان به دنبال جابه جایی و انتقال به شهرهای دیگر باشند.

میرزایی، خالی بودن ظرفیت جایگاه های دانشگاه ها در مراکز استان ها را از دیگر علل تعطیلی دانشکده فرش هریس عنوان نمود و گفت: توسعه رشته فرش و وجود این رشته در بسیاری از استان ها باعث شده است که مراکز استان ها در اولویت انتخاب دانشجویان قرار بگیرند.

وی، عدم استقبال دانشجویان بومی از رشته فرش در دانشکده هریس را از دیگر علل نیمه تعطیل بودن این دانشکده دانست و اظهار داشت: در طول سال های گذشته، بارها برای پذیرش دانشجویان بومی در این دانشکده فراخوان داده ایم که متاسفانه با عدم استقبال بومیان روبرو شده است.

وی در سرانجام متذکر شد: این دانشکده نیمه تعطیل بوده و هنوز هم آماده پذیرش دانشجویان بومی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1540

به "علت تعطیلی دانشکده فرش هریس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تعطیلی دانشکده فرش هریس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید