علت خودکشی قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو تعیین شد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: علت خودکشی بابک قربانی کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی ایران در وزن 96 کیلوگرم و قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو که به اعدام محکوم شده بود و در زندان به سر می برد معین شد.

علت خودکشی قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو تعیین شد

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرنگاران، قربانی که به اعدام محکوم شده بود و در زندان کرمانشاه به سر می برد، صبح روزی که خودکشی کرد با پدرش ملاقات می نماید. او که از رضایت خانواده مقتول امیدی نداشت در ملاقات با پدرش می گوید شما برای من کاری نکرده اید، من به ته خط رسیدم و دیگر به ملاقاتم نیایید.

به گفته مدیرکل زندان های استان کرمانشاه، قربانی ساعاتی پس از این ملاقات با پدرش، خودکشی کرد.

بابک قربانی 9 تیر سال 91 به همراه برادرش برای شکار به ارتفاعات کرمانشاه می رود که در راستا بازگشت در محلی به شنا کردن مشغول می شوند اما ممانعت بعضی افراد حاضر در محل، منجر به درگیری لفظی و فیزیکی شده و پس از آن بابک قربانی با تفنگ شکاری خود فرد ممانعت کننده را به قتل می رساند و متواری می گردد. قربانی در نهایت 21 مرداد سال 91 خود را به ماموران انتظامی معرفی می نماید.

قربانی در ایام حضور در تیم ملی، دو بار قهرمانی جوانان آسیا در سال های 2008 و 2009، قهرمانی جوانان دنیا در سال 2009، کسب مقام سومی و قهرمانی جام یادگار امام(ره) در سال های 2009 و 2010، قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال 2010 در دهلی نو، قهرمانی جام جایزه بزرگ طلایی در سال 2010 و 2011، قهرمانی بازی های آسیایی 2010 گوانجو چین و قهرمانی تیمی جام دنیای در سال 2011 را در کارنامه داشت.

وی در سال 2011 به دلیل استفاده از ماده ممنوعه آنابولیک استروئید از سوی فیلا به دو سال محرومیت از شرکت در مسابقات محکوم شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 609

به "علت خودکشی قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت خودکشی قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید