فرمانده مرزبانی: گفتمان تنها راه چاره مناقشه قره باغ است

به گزارش تور روسیه ارزان، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گفتمان فرهنگی، راه حل مهم و اثربخش حل مناقشه بین جمهوری های ارمنستان و آذربایجان و انتها درگیری و جنگ میان این 2 کشور است.

فرمانده مرزبانی: گفتمان تنها راه چاره مناقشه قره باغ است

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در فرودگاه شهرستان مرزی پارس آباد مغان اظهارداشت: جنگ میان این 2 کشور خوشایند نبوده و باعث خدشه دار شدن احساس امنیت و آرامش مرزنشینان غیور ما شده است.

او گفت: مرز های پارس آبادمغان جزو مرز های آرام و امن شمال کشور است و خوشبختانه حضور مرزبانان در مناطق مختلف مرزی هدفمند، تاثیرگذار و امنیت آفرین بوده است.

وی هدف از این سفر را بازدید از یگان های مرزی و ارزیابی میزان آمادگی مرزبانان دانست و اضافه نمود: امیدواریم مناقشه و جنگ بین جمهوری هایآذربایجان و ارمنستان به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شده و آرامش و امنیت به مناطق جنگی این 2 کشور بازگردد.

چهار شهرستان استان اردبیل در مرز جمهوری آذربایجان واقع است، این استان 380 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد.

از زمان شروع درگیری میان نیرو های نظامی باکو و ایروان در منطقه مورد مناقشه قره باغ که از ششم مهر شروع شده، شاهد اصابت راکت ها و موشک های دو طرف به مناطق مرزی ایران هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1516

به "فرمانده مرزبانی: گفتمان تنها راه چاره مناقشه قره باغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده مرزبانی: گفتمان تنها راه چاره مناقشه قره باغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید