تور استانبول: همه چیز در خصوص کشتی های کروز استانبول

به گزارش تور روسیه ارزان، کشتی های کروز استانبول

کشتی های کروز استانبول جزء تفریحات لوکس و خاص مرکز تجاری کشور ترکیه به شمار می آیند. کشتی های کروز در تنگه بسفر و بین دو قاره اروپا و آسیا قرار دارند. می توان گفت این کشتی های بی نظیر مکان مناسبی برای شادی، موسیقی های زیبا و سنتی ترکیه ای می باشند. معمولا کشتی های کروز از ساعت 7 بعدازظهر از اسکله حرکت می نمایند. این کشتی ها تا ساعت 3 صبح به سمت تنگه بسفر گشت و گذار دارند.

تور استانبول: همه چیز در خصوص کشتی های کروز استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

با این کشتی ها می توانید چشم انداز بسیار زیبای کاخ های عثمانی را در شب مشاهده کنید. با تماشا این کاخ های بسیار زیبا هر بیننده محو عظمت شکوه و قدرت عثمانی خواهد شد. در صورتیکه قصد سفرخاطره انگیز و به یاد ماندنی را دارید توصیه می گردد تور های کشتی سواری در بسفر استانبول را تجربه کنید. می توان گفت این کشتی ها برای افرادی که عاشق تجربه های نو هستند بسیار مناسب می باشد.

تجربه کشتی های کروز

در واقع صعود بر روی یک کشتی تفریحی لوکس و مجلل و عبور از کرانه دریای سیاه و مشاهده کاخ ها و بناهای تاریخی استانبول در طول راستا از بهترین تفریحات استانبول به شمار می رود. تصور کنید با یک کشتی مجلل با انواع تفریحات مجذوب نماینده بر روی دریای زیبای سیاه و مرمره در آرامش کامل باشید. حتی اگر از کسانی که این تجربه را داشته اند بپرسید می گویند دوست دارند بارها و بارها دوباره این اتفاق را تجربه نمایند.

گفتنی است که کشتی های کروز استانبول تنها مخصوص ثروتمندان نیست. بلکه هر افرادی با هر توان اقتصادی می توانند از این تفریح هیجانی و لذت بخش بهره مند شوند. زیرا کشتی های کروز خدماتی با کیفیت در عین حال با قیمت مناسب به مسافران ارائه می دهند.

[cn-suggest-posts sts=پارک مینیاتورک شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/miniatur-park/ sbs=تور ترکیه استانبول sbl=https://deltaban.com/turkey-tours/]

مزایای کشتی ها

یکی از مزایای این کشتی ها این است که به گردشگران اجازه اقامت در کشتی را می دهد. بنابراین دیگر نیازی به اقامت در هتل نخواهید داشت. بنابراین با اقامت در کشتی می توانید از هزینه های سفر خود بکاهید. یکی از بهترین زمان هایی که می توانید کشتی های کروز را انتخاب کنید لحظه سال نو است. می توان گفت بی رقیب ترین جای ممکن در سال نو می باشد. در اینجا قصد داریم همه چیز در خصوص کشتی های کروز در تور استانبول را به شما بگوییم.

زمانیکه به استانبول سفر می کنید تفریحات بسیار زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. یکی از این تفریحات سوار شدن بر کشتی های کروز استانبول می باشد. این کشتی ها به حدی جالب و بزرگ هستند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند. علاوه بر این برنامه های بسیار جالبی در این کشتی ها اجرا می شوند.

بهتر است بدانید که استانبول زیبا ترین و جهانگرد پذیر ترین شهر ترکیه می باشد. از طرفی تورهای متنوع و بی نظیر کشتی های کروز در استانبول سبب شده است این شهر به جاذبه ای بسیار مفرح تبدیل گردد. هزینه های تورهای کشتی های کروز استانبول بسیار مناسب می باشد. به همین علت تورهای کشتی های کروز استانبول از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

سواحل مخصوص حرکت کشتی ها

درصورتیکه قصد سوار شدن این کشتی ها را داشته باشید باید از ساحل آدالار و یا ساحل بورک اقدام کنید. البته فرقی نمی نماید که کشتی های کروز استانبول از کجا راه می افتند مهم این است که شما می توانید از تفریحاتی مانند موسیقی زنده، شنا و هر تفریح مجذوب نماینده دیگری نهایت لذت را ببرید.

با عبور از تنگه های باریکی که دریای مرمره و دریای سیاه را بهم وصل می نماید می توانید شاهد کاخ ها و ویلاهای بسیار زیبا و مشهور استانبول باشید. بعلاوه با سوار شدن بر این کشتی ها می توانید در طول راستا قلعه ها و آثار باستانی ساحل را مشاهده کنید.

بنابراین سوار شدن بر کشتی های کروز، تنها کشتی سواری و استفاده از برنامه های داخل کشتی نیست. می توانید غذاها و فینگرفودهای دریایی لذیذ کشتی را هم بچشید.

[cn-suggest-posts sts=بازار ادویه شهر استانبول stl=https://deltaban.com/attraction/istanbul-spice-market/ sbs=بلیط هواپیما sbl=https://cutt.ly/syaBg0b]

غذاهای کشتی ها

تجربه معروف ترین غذاهای استانبول و نوشیدنی های سنتی بر روی دریا یکی از شکم گردی های منحصر به فرد به شمار می آید. از غذاهای موجود در کشتی های کروز استانبول می توان به کباب ها، انواع فینگرفودها، خوراک صدف، غذاهای مدیترانه ای و اروپایی و بسیاری از شیرینی های سنتی ترکی اشاره نمود.

بازدید از کاخ های سنگی با قدمت باستانی، کاخ ها و ویلاهای زیبا یکی دیگر از مزایای استفاده از این کشتی های کروز استانبول می باشد. تفریحات در کشتی های کروز استانبول به این صورت است که در طول روز از جاهای تماشای بازدید خواهید کرد. سپس بعد از بازگشت به کشتی کروز برنامه تفریحی کشتی را خواهید داشت و در کنار این برنامه های مجذوب نماینده می توانید شام مفصل و لذیذی را نوش جان بفرمایید.

برنامه های کشتی های کروز استانبول

برنامه های این کشتی ها از ساعت خاصی شروع می گردد و معمولا از ساعت 18 عصر تا 1 بعد از نیمه شب طول می کشد. گفتنی است که بیشتر کشتی های کروز استانبول از این برنامه ها استفاده می نمایند. بسیاری از افراد برای مناسبت های خاص مثل ماه عسل، غافلگیر کردن و مواردی مشابه از کشتی های کروز استانبول استفاده می نمایند.

بهتر است بدانید که هر زمان به استانبول سفر کنید می توانید سوار کشتی های کروز استانبول شوید. اما تابستان و بهار بهترین فصل سفر به ترکیه و سوار شدن این کشتی ها است. در اینصورت با مشکل باران یا برف غیر منتظره روبرو نخواهید شد.

بهتر است در هنگام خرید تور کروز خدماتی که مورد نظرتان هست را انتخاب کنید. در این صورت با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. از لحاظ هزینه تورهای کروز متفاوت می باشند. زیرا تعداد روزها و امکانات هرکدام فرق دارد.

کروز سواری در تنگه بسفر

طول تنگه بسفر 30 کیلومتر می باشد که کروز سواری از آن ها شروع می گردد. در طول گذشتن از تنگه بسفر از اسکله های متفاوتی عبور خواهید کرد. اسکله هایی که می توانید مشاهده کنید عبارتند از: اسکله امین اغلو، اسکله بشیکتاس و کاباتاس. با گذشتن از تنگه بسفر می توانید مکان های تاریخی از جمله کاخ های ساخت دوره عثمانی و پل های بسیار زیبای تاریخی را مشاهده کنید.

کروز سواری در ساحل دالیا

ساحل دالیا از جمله ساحل های معروف برای کروز سواری می باشد. این ساحل به استانبول نزدیک است. در این ساحل می توانید از فعالیت هایی از قبیل شنا، پیاده روی، آفتاب گرفتن، غذا خوردن در کافه ها و رستوران های آن بهره مند شوید.

کروز سواری در سواحل جزایر آدالار

از سواحل آرام و بکر و شناخته شده استانبول می توان به سواحل جزایر آدالار اشاره نمود. بهتر است بدانید که جزایر آدالار از 9 جزیره متفاوت تشکیل شده است، که بسیار به هم نزدیک هستند. در بیشتر سواحل این جزیره می توانید شاهد هتل های زیبا و مجلل باشید. به جرات می توان گفت یکی از تفریحات به یادماندنی که سال های سال خاطره آن در فکر شما باقی می ماند سوار شدن بر کشتی های کروز استانبول است.

بهترین زمان تفریح با کشتی های کروز استانبول چه موقع است؟

به جرات می توان گفت کشتی های کروز استانبول در ایام سال هواداران خود را دارند. اما بهترین زمان اواخر فصل بهار تا اواخر فصل تابستان است. زیرا با خیالی آسوده و بدون ایجاد برف و باران و هرگونه دگرگونی می توانید از تمام تفریحات لذت ببرید. بنابراین طبق گفته جهانگردان برای گذراندن تعطیلات، استراحت و یا حتی ماه عسل این دو فصل بهترین بازه زمانی خواهد بود.

جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول، تور و یا هتل می توانید به پنل رزرواسیون آنلاین خبرنگاران مراجعه نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی رزرو خود را انجام دهید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • قیمت تور گرجستان
  • تور ترکیه لحظه آخری
منبع: دلتابان
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2185

به "تور استانبول: همه چیز در خصوص کشتی های کروز استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: همه چیز در خصوص کشتی های کروز استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید